کد خبر: ۸۴۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر با انتشار یک اطلاعیه از تشدید کنترل و نظارت بهداشتی این اداره کل در ایام نوروز خبر داد .
در این اطلاعیه آمده است :

" با توجه به فرا رسیدن ایام عید نوروز به اطلاع عموم مردم استان بوشهر و همچنین مهمانان نوروزی می رساند که اداره کل دامپزشکی استان بوشهر به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی جامعه اقدام به تشکیل ستادهای استانی و شهرستانی و همچنین اکیپ های ثابت و سیار نموده است . 
این اکیپ ها که وظیفه کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید ، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی از قبیل گوشت قرمز، ماهی ، میگو ، مرغ ، تخم مرغ و سایر فرآورده ها را بر عهده دارند از تاریخ 22 اسفند ماه 90 لغایت  13 فروردین ماه 91 در دو شیفت کاری از ساعت 8 الی 20 بازرسی های لازم در سطح استان را بر عهده دارند .
در همین راستا از هم استانی های عزیز و همچنین مهمانان محترم نوروزی تقاضا می گردد در صورت مشاهده هر گونه تخلف و نواقص بهداشتی و یا ارائه انتقادات و پیشنهادات با شماره تلفن های 2527404 و 2526684جهت تماس با اداره کل دامپزشکی استان بوشهر و همچنین در شهرستانها به شبکه های دامپزشکی مراجعه فرمایند. "

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
0
0
چرا مقررات بهداشتی در معرض دید مشتریان در مراکز عرضه نیست که اگر خلافش رو دیدیم زنگ بزنیم ما متن دستور العمل های شما رو که بلد نیستیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
ادامه