کد خبر: ۸۴۸۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - جامعه دامپزشکی کشورمان امروز شاهد اختلاف تأسف‎انگیز میان سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی کشور است.

این اختلاف تا جایی پیش رفته که سازمان نظام دامپزشکی در سایت رسمی خود، سازمان دامپزشکی را متهم به انجام اعمال غیرقانونی به دستور وزیر جهاد کشاورزی نموده است.

در تازه ترین واکنش سازمان نظام دامپزشکی، این سازمان از تشکیل پنجمین جلسه شورای مرکزی در محل سازمان دامپزشکی خبر داده و اعلام نموده که سازمان دامپزشکی مصمم است برای نظام دامپزشکی تعیین تکلیف کند.

این در حالی است که برخی اعضای شورای مرکزی نظام دامپزشکی که در سازمان دامپزشکی حضور یافته اند اقدام سازمان نظام دامپزشکی در عدم تشکیل منظم جلسات شورای مرکزی این سازمان را غیرقانونی دانسته و در صدد حذف غایبینی هستند که بر اساس آئین نامه این شورا بیش از حد مجاز در جلسات شرکت ننموده‎اند.

گفتنی است وزیر جهاد کشاورزی به استناد تبصره یک ماده هفت قانون سازمان نظام دامپزشکی کشور خواستار معرفی سه نفر دیگر بجز دکتر آقامیری - دکتر تابع بردبار و دکتر رزم یار (استعفاء داده است) برای احراز سمت ریاست سازمان نظام دامپزشکی شده است.

برخی از اعضای شورای مرکزی معتقدند وزیر جهاد کشاورزی باید به صورت مکتوب نظر مخالف رئیس جمهور با انتصاب این سه نفر را به شورا ارائه نماید، امری که در قانون پیش بینی نشده است!

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عضو شورای نظام استان
|
-
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
0
.... اگر به خبر خود توجه فرمایید درک می کنید دلیل اعضای انتصابی حاضر در جلسه سازمان دامپزشکی مردود است زیرا
1-وقتی این جلسه به دلیل به رسمیت نرسیدن(12 نفر از اعضای شورای مرکزی که حد نصاب تشکیل جلسات بر اساس قانون این سازمان می باشد) فاقد ارزش می باشد چگونه برخی اعضای ان می توانند برای غیبت سایرین تصمیم گیری نمایند مگر اعضای انتصابی از اعضای انتخابی ارجح تر بوده و حق وتو دارند
هر فرد بی طرفی می داند تا 12 نفر نشدن اعضای شورای مرکزی هیچ مصوبه ای قابل قبول نیست پس این جلسه نمی تواند تصمیم به دعوت از اعضای علل بدل بگیرد
از اعضای انتخابی نیز به دلیل برخورد قاطع وقانونی تشکر نموده واز انان درخواست شکایت از خاطیان قانون را داریم
ضمنا من با برخی ازمنتخبین شورای مرکزی صحبت نمودم و انان ادعا نمودند بعد از جلسه در جریان تشکیل ان قرار گرفتند و اگر کسی دلیلی مبنی بر ابلاغ جلسات به انان را دارد باید ارائه دهد
ناشناس
|
-
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
0
حکیم مهر رسالت رسانه‌ای خودت را عمل کن! نه دلالی سازمان دامپزشکی را!!!!
آخه بعضی ها ظرفیت ندارند فکر می کنند چیزی گرفتی، دفاع می کنی؟! الله اعلم
همه آدمارو که با پول نمی‌خرند!!!
ناشناس
|
-
|
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
0
حقیقت تلخه؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
ادامه