کد خبر: ۸۵۸۱

حکیم مهر - شهرداری منطقه 3 تهران اقدام به نصب حیوانات کامپوزیتی در بوستان شریعتی کرده است .

معاون امور شهری و فضای سبز با اعلام این مطلب گفت: تعداد 11 عدد مجسمه کامپوزیتی از حیوانات با ابعاد و اندازه واقعی و با هدف آموزش و آشنایی کودکان با حیوانات در فضای سبز و همچنین داخل آبنمای بوستان شریعتی نصب شده است .

رضا مددی،  2 عدد پنگوئن ، زرافه و فیل ،گوره خر ، خرس ،تمساح ،ببر و گرگدن را از جمله مجسمه های نصب شده در این نقطه عنوان کرد که از جنس کامپوزیت هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بوستان شریعتی در خیابان دکتر شریعتی قرار دارد افزود: از سوی دیگر به منظور استقبال از بهار و فرارسیدن عید نوروز و احیای سنت های باستانی و تلطیف روحیه شهروندان سفره هفت سین بزرگی از جنس فلکسی در ورودی این بوستان و بوستان ملت و میدان مادر نصب شده است .

وی بوستان های ملت و شریعتی را از جمله بوستان های مهم این منطقه عنوان کرد که به ویژه در فصل بهار و روز طبیعت پذیرای جمع کثیری از شهروندان هستند.  از سوی دیگر همزمان با فرارسیدن فصل بهار پیاز لاله ، شب بو ، بنفشه و سینره در بوستان های شریعتی ، ملت و خیابان میرداماد ،بزرگراه شهید حقانی ،شهید همت و سایر معابر و بوستان های سطح منطقه کاشته شده است.

گفتنی است این اقدام شهرداری تهران در حالی برای آشنایی بیشتر کودکان با حیوانات صورت می گیرد که حیوانات بدون صاحب بخصوص سگ در سطح شهر توسط شهرداری معدوم و در برخی موارد با شلیک مستقیم گلوله تلف می شوند!

 

نظر شما
ادامه