کد خبر: ۸۵۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
بسیار بجا است که سازمان دامپزشکی کشور و سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی با همکاری تشکلهای دامپزشکی در سطح کشور در ابتدای سال ۹۱ ( تا قبل از خرداد ماه ) با اعلام یک فراخوان و در نشستی عمومی نسبت به ارائه راهکارهای عملی در چگونگی کمک دامپزشکان به افزایش تولید ملی اقدام نمایند...

حکیم مهر - یک عضو شورای سیاستگذاری حکیم مهر با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" خواستار مشارکت جامعه دامپزشکی کشور برای تحقق این شعار شد.

دکتر احمد مجیدی با بیان این مطلب طی یادداشتی نوشت : مسیر حرکت کشور با نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری مشخص شده و اکنون باید دید دامپزشکان در این حرکت جهادی چه نقشی خواهند داشت؟

معاون سازمان نظام دامپزشکی در دوره سوم شورای مرکزی افزود : بسیار بجا است که سازمان دامپزشکی کشور و سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی با همکاری تشکلهای دامپزشکی در سطح کشور در ابتدای سال ۹۱ ( تا قبل از خرداد ماه ) با اعلام یک فراخوان و در نشستی عمومی نسبت به ارائه راهکارهای عملی در چگونگی کمک دامپزشکان به افزایش تولید ملی اقدام نمایند.

وی در ادامه یادداشت خود خطاب به سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی نوشته است : ۲ ماه اختلافات داخل صنفی را کنار بگذارید، من نباشید و یکبار نیم من شوید! 

دکتر مجیدی همچنین نوشته است : با این تدبیر بعنوان سمبل پیشتازی در کمک به تولید ملی شناخته خواهیم شد و در شناسایی توانمندیهای صنفی و مدیریت بحرانهای اجتماعی و نقش دامپزشکان در کاهش هزینه های تولید و رونق تولید داخلی مطرح می‌شویم و از طرفی در چانه زنی های سیاسی و اجتماعی و صنفی حرفی برای گفتن خواهیم داشت.

مشاور امور استان‎های حکیم مهر در بخشی دیگر از یادداشت خود نوشته است : مطمئن باشید ایفای نقش ما در کاهش تلفات دامی و طیور ـ افزایش تولید شیر وگوشت و مبارزه با انگلهای داخلی وخارجی دام  اجتناب ناپذیر است. بخصوص تدبیر و راه چاره جستن در کاهش استفاده از دارو و واکسن در پرورش دامها وطیور که ارز قابل توجهی برای واردات آن هزینه می شود، بویژه در این شرایط تحریم و حرکت به سوی کاهش وابستگی به واردات واکسن و دارو به صورت مستقیم و غیرمستقیم از اتحادیه اروپا و کشورهای غربی می تواند نقش وجایگاه این صنف خدوم و پرتلاش را بیش از هر زمان به مردم نشان دهد.

عضو شورای سیاستگذاری حکیم مهر در پایان با بیان این نکته که به امید دیگران و در آرزوی منجی برای دامپزشکی نشستن خطایی استراتژیک است همگان را به مشارکت دعوت نموده و نوشته است : فکر نمی کنید امسال می تواند سال تاثیر گذار و فوق العاده مهمی برای صنف دامپزشکی باشد؟ پس هر فرد در هر منطقه و شغلی که برعهده گرفته به داد کشور برسد و انگاه خدای مردم وسپس خود مردم به داد ما خواهند رسید.

گفتنی است رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی خود سال 1391 را "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" نامگذاری نمودند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک قمی
|
-
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
0
0
............. اگر خواستی مدارکش رو برایت می فرستم به شرطی که ..............
ناشناس
|
-
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
0
0
بیننده محترم / مشاور عالی حکیم مهر جناب آقای دکتر آراسب دباغ مقدم هستند. فهرست مشاورین محترم را از گزینه درباره ما در بالای سایت می توانید مشاهده فرمایید. با تشکر مجدد از بازدید شما - حکیم مهر

این ادبیات مشاور عالی شماست ؟ من نباشید و یکبار نیم من شوید!
ناشناس
|
-
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
0
0
....نگاهی به سوابق شما در زمینه های گوناگون ........... صحت گفته های شما را تایید می کند!!!؟؟؟
نظر شما
ادامه