کد خبر: ۸۵۹۵

حکیم مهر - مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: نامگذاری سال 1391 با عنوان "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" بدون شک مسئولیت دامپزشکی را دو چندان می‌نماید.
دکتر بهراد زندیه افزود : باور به توانمندی‌های موجود در داخل کشور باید در بین مردم و مسوولان نهادینه شود، چرا که این باور می‌تواند زمینه ساز توسعه کمی و کیفی تولید ملی شود.
وی افزود: دامپزشکی در راستای وظیفه اصلی خود که حفظ و حراست از سرمایه‌های دامی و ارتقا بهداشت عمومی جامعه است، در سال جدید نیز همانند گذشته کوشا خواهد بود، اما نامگذاری امسال با عنوان "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی"از سوی مقام عظمای ولایت بدون شک موجب تشدید فعالیت‌ها و دو چندان شدن مسئولیت این اداره کل در زمینه تامین امنیت سرمایه گذاری در صنعت دام و طیور می‌شود.
وی عنوان نمود : این نامگذاری مدبرانه و هوشمندانه از سوی مقام معظم رهبری، بدون شک در تمامی عرصه‌های تولیدی تاثیر مثبت خواهد داشت و ما نیز در پرتو رهنمود معظم له با تمام ظرفیت و با همتی مضاعف در راستای تحقق این شعار فعالیت خواهیم نمود.
دکتر زندیه با اشاره به این که یکی از ارکان اصلی توسعه پایدار، سلامت است خاطرنشان کرد: دامپزشکی در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری دامی و مشترک و همچنین نظارت بر اماکن تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی جهت تأمین مواد پروتئینی مورد نیاز مردم، اصلی‌ترین نقش را ایفا می‌کند.
 وی یادآور شد: در سال‌های گذشته تمهیدات و برنامه‌های متعددی برای افزایش تولید در حوزه دامی تا حد خودکفایی، تدارک دیده شده که امسال با جدیت پیگیری خواهد شد.
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: تولیدات کشور در تمام حوزه‌ها باید هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی افزایش یابد تا توان رقابت با سایر کشورهای تولید کننده را داشته باشیم و بتوانیم به یکی از صادرکنندگان محصولات دامی در دنیا تبدیل شویم.

 

 

نظر شما
ادامه