کد خبر: ۸۹۸۱

حکیم مهر - در دیدار رئیس سازمان دامپزشکی کشور با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، دکتر دستور با ابراز خرسندی از این دیدار ، به بیان وضعیت نظارت شرعی و بهداشتی بر دام وطیور کشتاری در کشتارگاهها پرداخت و نظارت شرعی و بهداشتی برکشتار دام وطیور را برای اطمینان بخشی به مصرف کنندگان در خصوص حلال و سالم بودن فرآورده ها بسیار با اهمیت و مهم دانست .
رئیس  سازمان دامپزشکی کشور در ادامه گزارشی از سایر فعالیت های دامپزشکی در بخش های مختلف ارائه نمود.
 نماینده  ولی فقیه در استان ایلام و امام جمعه شهر ایلام با عرض خیرمقدم به رئیس سازمان دامپزشکی کشور و همراهان به استان ایلام افزود ، خوشبختانه در استان ایلام نظارت عالی بر کشتار دام و طیور در کشتارگاهها صورت می پذیرد و نظارت شرعی و بهداشتی را درتأمین غذای حلال ، دارای نقش اساسی و مهمی خواند.
وی افزود: در شرع مقدس به استفاده از غذای حلال تأکیدات فراوانی صورت پذیرته است که خوشبختانه توسط حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی کشور این مهم بخوبی انجام می پذیرد.
وی ادامه داد من شخصا" از کشتارگاههای دام و طیور بازدیدهایی را انجام می دهم و در جریان زحمات و خدمات مسئولین هستم.
نماینده ولی فقیه ایلام اظهار داشت : استان ایلام یکی از قطب های کشاورزی و دامپروری است و با توجه به مرز مشترک با کشور عراق خواستار فراهم کردن زمینه صادرات گوشت دام و طیور به کشورعراق شد.
در ابتدای این دیدار شاهمرادیان مسئول  حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گزارشی از وضعیت نظارت شرعی بر دام و طیور کشتاری و سایر خدمات دامپزشکی ارائه داد. وی کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان را با استحضار نماینده  ولی فقیه در استان ایلام و امام جمعه شهر ایلام رسانید و از زحمات مدیر کل دامپزشکی استان و همکاران ایشان قدردانی نمود. در این دیدار مشاور وزیرومدیرکل روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی ، ریاست  سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام ، مدیرکل  حوزه ریاست سازمان دامپزشکی کشور، مدیر کل دامپزشکی استان ، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در ادارکل دامپزشکی استان ، رئیس اداره روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور ، و تعدادی از مسئولین اداره کل دامپزشکی استان حضور داشتند.

حضور مدیرکل دامپزشکی ایلام، مدیر حوزه ریاست و رئیس روابط عمومی سازمان دامپزشکی در جلسه دیدار رئیس سازمان دامپزشکی با امام جمعه ایلام

حضور دکتر حسینی مدیرکل روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در جلسه دیدار دکتر دستور با امام جمعه ایلام

 

نظر شما
ادامه