کد خبر: ۸۹۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - آرشیو عکس سازمان دامپزشکی کشور برای نخستین بار در پورتال این سازمان راه اندازی شد.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان دامپزشکی کشور گفت: به دنبال برگزاری نخستین جشنواره سراسری عکس دامپزشکی و استقبال بی نظیر مخاطبان و عکاسان از تصاویر دامپزشکی و برای آشنایی با فعالیت ها و خدمات سازمان دامپزشکی کشور، نخستین آرشیو عکس دامپزشکی طراحی و راه اندازی شد.


دکتر سید محمود حاج اکبری افزود: با توجه به قابلیت های موجود پورتال از این پس فعالیت های ادارت کل دامپزشکی استانها در قالب گزارش های تصویری در این آرشیو نمایش داده خواهند شد و رسانه های کشور نیز می توانند در کنار اخبار و گزارشهای خود از این تصاویر استفاده کنند.
وی افزود: با توجه به اهمیت و نقش دامپزشکی امیدواریم ضمن معرفی حوزه وظایف گسترده  دامپزشکی در تولید، بهداشت، سلامت و تامین امنیت غذایی، بتوانیم گوشه ای از زحمات بی دریغ خانواده بزرگ دامپزشکی در اقصی نقاط کشور و ویژگیهای دامپزشکی از جمله تنوع، سختی شرایط کار را  در قالب گزارشهای تصویری به مخاطبان نشان دهیم.
در حال حاضر دسترسی به این آرشیو از طریق منوی چند رسانه ای /عکس در صفحه اصلی پورتال سازمان دامپزشکی کشور (اینجا) میسر گردیده است.

به گفته وی در آینده نزدیک بانک فیلم این سازمان نیز با تلاش و همت ادارات کل دامپزشکی استانها راه اندازی خواهد شد.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
-
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
0
0
سلام. تا جایی که ما یادمون می یاد عکس و موارد مشابه اون با روابط عمومی ارتباط داره نه با فناوری اطلاعات. این چه معنی داره که خبر بانک عکس رو دفتر فناوری اطلاعات اعلام کرده.
نظر شما
ادامه