کد خبر: ۹۰۵۹

حکیم مهر - رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز از برگزاری دهمین سمپوزیوم جراحی، بیهوشی و رادیولوژی دامپزشکی ایران در مهرماه امسال خبر داد. 


دکتر رضا اسدپور در گفتگو با خبرنگاران در محل این دانشکده هدف از برگزاری این سمپوزیوم را ارائه آخرین دستاوردهای علمی پژوهشی کشور، آشنایی شرکت کنندگان با توانمندی­ های مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی مختلف کشور، تعامل و تبادل نظر پژوهشگران و متخصصان سراسر کشور و آشنایی دانشجویان با پیشرفت های علمی و فرصت های شغلی آینده در این خصوص اعلام کرد.

وی گفت: جراحی نسوج نرم دام بزرگ و کوچک، ارتوپدی، مراقبت های اضطراری، مدیریت جراحی، لنگش، افتالمولوژی، مراقبت های دندانی، طب جایگزین، بیهوشی دامپزشکی و رادیولوژی دامپزشکی محورهای اساسی موضوعات این سمپوزیوم سه روزه را تشکیل می ­دهند.

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز با بیان اینکه سلسله همایش های جراحی، بیهوشی و رادیولوژی دامپزشکی ایران هر دو سال یک بار توسط انجمن جراحی دامپزشکی ایران برگزار می شود، امسال با همکاری دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری 9 سخنرانی کلیدی در 9 پانل مختلف با حضور استادان صاحب نظر، برپایی چندین کارگاه آموزشی و یک نمایشگاه در محورهای همایش از برنامه­های دیگر این سمپوزیوم است.

دکتر اسدپور زمان نهایی ارسال خلاصه مقالات به این همایش را 15 خردادماه سال جاری عنوان کرد و گفت: علاقمندان برای شرکت در این همایش می­توانند با مراجعه به سایت دانشگاه تبریز به آدرس www.tabrizu.ac.ir تا پایان مردادماه سال91 نسبت به ثبت نام در این سمپوزیوم اقدام کنند.

دبیران علمی و اجرایی این سمپوزیوم  دکتر علومی از اعضای هیئت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه کرمان و دکتر حسین جارالمسجد از اعضای هیئت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز هستند.

 

خبر مرتبط :

 
نظر شما
ادامه