کد خبر: ۹۱۷۹

حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی کشور از یازده فعال برتر سال 90 در حوزه دام، طیور، آبزیان و زنبورعسل، تقدیر کرد.
دکتر سید محسن دستور یکشنبه 21 خرداد ماه در مراسمی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی از مسئولین، مدیران و تولیدکنندگان واحدهای برتر پرواربندی، پرورش دهنده نمونه آبزیان، زنبوردار نمونه و واحدهای دیگر مرتبط با این بخش تقدیر نمود.
در این مراسم که با حضور دکتر علیرضا الوندی، عضو هیأت مدیره مجمع ملی خبرگان کشاورزی کشور برگزار شد، از ابراهیم مهدی زاده مسئول نمونه واحد برتر پرواربندی گوساله، یوسف سپه پور گاودار نمونه صنعتی، عباس قلی عبداللهی مسئول مرکز نمونه جمع آوری شیر و فرهاد رستمی مدیر نمونه واحد تولیدی دامی تقدیر شد.
همچنین در این مراسم رضا سواری تولیدکننده برتر خوراک دام وطیور، محمد امین ریگی صیاد نمونه، همایون شاه منصوری پرورش دهنده نمونه آبزیان، مهدی شرفی طاهری دامدار نمونه عشایری، علی آقایی زنبوردار نمونه، رسول امانی مرغدار نمونه واحد گوشتی و  بهنام کولیوند گوسفندار نمونه مورد تقدیر قرار گرفتند.
دکتر سید محسن دستور در این مراسم بر روابط دو سویه میان مجموعه دامپزشکی و فعالان حوزه دام، طیور، آبزیان و زنبورعسل تاکید کرد و گفت: فعالان برتر این بخش ها می توانند نقش الگوی ترویجی را در سراسر کشور ایفا کنند.
رئیس سازمان دامپزشکی با اشاره به اهمیت افزایش کیفیت محصولات تولیدی اظهار کرد: انتخاب فعالان برتر تنها از بعد حجم تولید نبوده و رعایت نکات بهداشتی نیز  مد نظر بوده است.
در متن لوح تقدیری که به برگزیدگان اهدا شده آمده است: امروز شما توانسته اید به یاری خداوند و با تکیه بر دانش و تجربه و بهره گیری از توصیه های کارشناسان دامپزشکی در مسیر پیشگیری مطلوب از بروز و شیوع بیماریها و دستیابی به تولید سالم و بهداشتی گام بردارید و امید است به عنوان الگوی ارزشمند در کنار سایر فعالان این عرصه به انتقال تجربیات خود همت گمارید و همچنان بالنده و سرافراز باشید.

 

خبر مرتبط :

 
نظر شما
ادامه