کد خبر: ۹۲۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - هشتمین کنگره بین المللی سلول های بنیادی، 15 تا 17 شهریورماه سال جاری در مرکز همایشهای بین المللی رازی تهران برگزار می شود.

پژوهشگاه رویان که برگزاری این کنگره را به عهده دارد گروه هدف و شرکت‎کننده در این رویداد علمی را فوق تخصصین جراحی پلاستیک- جراحی قلب- توراکس- گوارش- هماتولوژی و آنکولوژی -  اطفال و بالغین و متخصصین ارتوپدی- جراحی عمومی- جراحی مغز و اعصاب- چشم – گوش و گلو و بینی – بیماریهای داخلی – آسیب شناسی – بیماریهای اطفال – متخصصین پوست- و دکترای حرفه ای علوم آزمایشگاهی – دکترای اپیدمیولوژی – بیوشیمی بالینی- ایمنی شناسی – ژنتیک انسانی- فرآورده های بیولوژیک – هماتولوژی- علوم تشریح – بافت شناسی – فیزیولوژی- داروسازی- پزشکان عمومی.
دکترا، کارشناسان ارشد و کارشناسان پرستاری معرفی اما اعلام کرده است سایر رشته ها نیز مجاز به شرکت هستند و گواهی بدون امتیاز دریافت خواهند کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره و ثبت نام اینجا کلیک نمایید.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
0
به عنوان فردی که با رویان همکاری دارم توجه دوستان دامپزشک و مخصوصا جامعه دامپزشکی را به این نکته جلب میکنم که به سایت مراجعه کنند و هزینه ثبت نام را مشاهده بفرمایند ومقایسه کنند با هزینه بالایی که جامعه برای کنگره دوسالانه دامپزشکی دریافت میکند. مقایسه سطح کنگره رویان و تخصصی بودن آن بعنوان یک مرکز پیشرو علمی جهانی با سطح کنگره عمومی دامپزشکی هم فراموش نشود! کاش محل هزینه کرد آن مبالغ را هم جامعه دامپزشکی مشخص میفرمود.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
0
0
پیرو نظر بیننده قبلی، در رابطه با هزینه های کنگره های دامپزشکی و کارگاه های آنها که واقعاً دیگر حرفی برای گفتن باقی نمانده. اینجانب با وجود علاقه به شرکت در کنگره های دامپزشکی، هر دفعه با دیدن هزینه کنگره عطایش را به لقایش می بخشم. نمی دانم که مقصود از برگزاری کنگره ایجاد زمینه های علمی است یا مالی!!!
با یک مقایسه کوتاه در می یابیم که هزینه کنگره ها و کارگاه های دامپزشکی به راحتی چندین برابر هزینه های کنگره های مشابه در رشته های علوم پزشکی است. این در حالی است که از نظر بار علمی هیچگونه تفاوت قابل توجهی بین آنها وجود ندارد و اکثراً در مکانهای مشابهی نیز برگزار می گردند.
نظر شما
ادامه