کد خبر: ۹۴۸۸

حکیم مهر - معاون سیاسی اجتماعی فرماندار یزد بر پیگیری مستمر بحث ساماندهی کشتار و نگهداری غیر مجاز دام در شهرستان توسط همه دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، "حسین عسکرزاده" در نشست ساماندهی کشتار و نگهداری غیر مجاز دام در شهرستان یزد، گفت: در مناطقی از شهر به ویژه منطقه کشتارگاه سابق به علت این که کار ساماندهی آن به اتمام نرسیده است، بعضاً شاهد نگهداری و کشتار غیرمجاز دام توسط دامداران و اتباع خارجی هستیم که می‌تواند خسارت‌های بهداشتی و زیست‌محیطی را به شهرستان تحمیل کند.

وی با اشاره به مهاجرت تعداد زیادی از ساکنین به علت شرایط بد زندگی از این مناطق، اظهارکرد: دستگاه‌های اجرایی باید با تعامل مناسب و توجه به وظایف قانونی خود برنامه‌ریزی کنند تا در آینده‌ای نزدیک نتایج مطلوب در این زمینه حاصل شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار یزد همچنین از اقدامات خوب صورت گرفته ساماندهی نگهداری و کشتار غیر مجاز دام در سال‌های 89 و 88 یاد کرد.

در این نشست مقرر شد؛ اکیپ‌های مشترک از دستگاه‌های ذیربط با شناسایی منطقه نسبت به ساماندهی دامداری‌های غیر مجاز اقدام نمایند. همچنین در خصوص اعطای تسهیلات به افراد واجد شرایط احداث دامداری نیز تصمیم‌گیری شد.

 

 

نظر شما
ادامه