کد خبر: ۹۷۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - دکتر سید حسین هاشمی فشارکی از بازنشستگان اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در سن 67 سالگی، در اثر سانحه تصادف در اصفهان درگذشت.
آن مرحوم در سال 1324 در منطقه فشارک شهر کوهپایه اصفهان متولد شد در آن ایام که تحصیل برای ساکنان خارج پایتخت بسیار سخت و طاقت فرسا بود با سعی و تلاش فراوان توانست در سال 1343 وارد دانشگاه تهران شود و پس از تحصیل در رشته دامپزشکی به سال 1349 موفق به اخذ درجه دکترای حرفه ای دامپزشکی گردید.

پس از دانش آموختگی در یکی از دورترین نقاط کشور ودور اززادگاهش 18 ماه در پادگان جلدیان استان آذربایجان غربی خدمت وظیفه عمومی خود را گذراند و جهت خدمت رسانی به سلامت و بهداشت جامعه در خرداد ماه سال 1351 به عنوان رییس کشاورزی و دامپزشکی به شهرستان نقده در آذربایجان غربی اعزام گردید و تا سال 1354 فعالیت نمود تا اینکه در همان سال به استان اصفهان انتقال یافت و در شهرستان گلپایگان و خوانسار که در آن زمان از نظر حرفه دامپزشکی یکی از پرکارترین محل‎های خدمت بود به عنوان رییس کشاورزی و دامپزشکی تا سال 1359 خدمت نمود.

دکتر فشارکی پس از آن به منطقه مرکزی استان انتقال یافت و از سال 1359 تا 1379 به عنوان رییس دامپزشکی شهرستانهای فلاورجان و خمینی شهر به تلاش بی وقفه خود ادامه داد و در بهمن ماه 1379 به افتخار بازنشتگی نائل آمد.

آن مرحوم با روحیه خستگی ناپذیری که داشت، پس از بازنشستگی نیز به عنوان مسئول فنی داروخانه دامپزشکی در شهرستان برخوار به فعالیت خود ادامه داد تا اینکه 21 تیرماه سال 91، دعوت حق را لبیک گفت.

طبق وصیت، آن مرحوم در زادگاهش فشارک به خاک سپرده شد.

حکیم مهر به نوبه خود این ضایعه را به جامعه دامپزشکی کشورمان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‏نماید.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک دامپزشک
|
-
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
0
0
روحشان شاد
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
0
0
ضمن عرض تسلیت به جامعه دامپزشکی در این ماه مهمانی خدا علو درجات برای ایشان آرزومندیم . روحش شاد. دکتر ف. جوانمرد
دکتردانشوران
|
-
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
0
0
باتشکر از اطلاع رسانی تان
ازدرگاه احدیت برای این دانشمند رحمت و برای بازماندگان صبر مسئلت مینمایم. روحش شاد
نظر شما
ادامه