کد خبر: ۹۷۹۶

حکیم مهر - دوازدهمین کنگره «تغذیه ایران»، 15 تا 18 آبان ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.

غلامرضا عسگری، دبیر اجرایی دوازدهمین کنگره تغذیه ایران با بیان این که این کنگره با شعار «یک چشم‌انداز، یک صدا برای تغذیه بهتر» برگزار می‌شود، هدف نهایی آن را ارتقای سطح سلامت جامعه دانست.

وی محورهای اصلی این کنگره را تغذیه از سلول تا جامعه، امنیت غذایی، ایمنی غذایی، تغذیه و بیماری‌ها، تغذیه سلولی مولکولی، تغذیه ژنتیک، ارتقای سلامت، بیماری‌های غیر واگیر و تغذیه، تغذیه ورزشکاران، تغذیه در طب سنتی و اسلامی عنوان کرد.

استادیار دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: تمام کارشناسان، کارشناسان ارشد و دارندگان دکتری تخصصی تغذیه و رشته‌های پیراپزشکی با ارسال مقاله به دبیرخانه می‌توانند در این کنگره شرکت کنند.

عسگری در خصوص شرکت دانشجویان در این کنگره افزود: تعدادی کارگاه کاربردی ارائه مقاله برای دانشجویان در نظر گرفته شده و دانشجویان نیز می‌توانند از طریق سایت برای ثبت نام اقدام کنند.

دبیر اجرایی کنگره در خصوص ارایه مقالات خاطرنشان کرد: ارایه مقاله به صورت سخنرانی و پوستر است و مقالاتی که به دبیرخانه ارسال می‌شود توسط هیات داوران بررسی و از طریق ایمیل به افراد برگزیده اطلاع رسانی می‌شود.

وی تغذیه سالم را نیاز تمام افراد جامعه دانست و افزود: از آنجایی که این کنگره ارتباط مستقیمی با سلامت افراد جامعه دارد، کنگره کاربردی و بسیار خوبی خواهد بود.

دبیر اجرایی همایش گفت: علاقه‌مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کنگره می توانند به پایگاه اینترنتی www.semat.mui.ac.ir مراجعه نمایند.

 

 

نظر شما
ادامه