کد خبر: ۹۸۰۵

حکیم مهر - شهردار بویین زهرا از احداث ساختمان ویژه برای معاینه حیوانات اهلی در این شهرستان خبر داد.
علی صفری در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان بویین زهرا با اشاره به فصلی‌کاری بیش از هفت هزار متر از اراضی در بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر اقدامات گوناگونی در حوزه فضای سبز در شهرستان بویین زهرا به انجام رسیده که توسعه پارک‌ها و اماکن تفریحی از جمله آن فعالیت‌ها است.

وی با بیان اینکه ساختمان ویژه معاینه حیوانان اهلی در آینده‌ای نزدیک در بخش مرکزی این شهرستان احداث می‌شود، افزود: این مرکز با تعامل و همیاری اداره حفاظت محیط‌‌زیست در یکی از مزارع اطراف شهرستان بویین زهرا احداث می‌شود.

صفری با بیان اینکه در سه ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار و 500 متر از بلوار‌ها و میادین اصلی و فرعی بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا جدول‌گذاری شده‌اند، عنوان کرد: در همین مدت بیش از 800 متر از انهار موجود در این بخش نیز مرمت و تعدادی زیادی از آنها بازسازی شده‌اند.

شهردار بویین زهرا با اشاره به فعالیت‌های این شهرداری در حوزه ترمیم جاده‌ها و مراکز درون شهری تصریح کرد: تاکنون بیش از یک هزار متر از محوطه این شهرداری آسفالت‌کشی شده و چندین متر از این فضا نیز دوباره با همکاری پیمانکاران مرمت شده‌ است.

صفری با اشاره به اینکه پروژه پارک علوی در بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا به زودی احداث و با حضور مسئولان به مرحله بهره‌برداری کامل می‌رسد، عنوان کرد: این مجموعه تفریحی در فضایی با متراژ بالا و محیطی آرام برای تفریح کودکان و همچنین اجرای ورزش‌های شهروندی است.

وی نصب ابزار‌آلات ورزش‌های شهروندی در مجموعه‌های ورزشی این شهرستان را از دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های عمرانی شهرداری بویین زهرا در سال 90 عنوان کرد و افزود: با توجه به لزوم احیای فرهنگ ورزش در شهر‌ها و استان‌های مختلف کشور برنامه‌های ویژه‌ای در این خصوص در شهرستان بویین زهرا تدارک دیده شده که تا پایان سال جاری اجرا می‌شود.

شهردار بویین زهرا خاطرنشان کرد: در حوزه ساخت و بهره‌برداری از بوستان‌ها نیز تاکنون فعالیت‌های متنوع و فراوانی در این شهرستان انجام شده که میزان رضایت‌مندی عمومی شهروندان را افزایش داده است.

 

نظر شما
ادامه