کد خبر: ۹۹۳۴
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر - پناهگاه وفا در سال 1382 تاسیس شد و به عنوان اولین پناهگاه حیوانات در ایران شروع به کار کرد، تعهد آنها کمک کردن و پناه دادن به حیوانات آسیب دیده و بی پناه در ایران است. پناهگاه وفا یک سازمان خیریه غیر دولتی است که فقط به کمک های مردمی و خدمات داوطلبانه اتکا دارد.

 

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مزدک
|
-
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
0
0
زیبا و قابل تحسین.به همه دست اندرکاران پناهگاه وفا احسنت و خدا قوت میگویم.
م.ع
|
-
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
0
0
واقعا کار زیبا وجالبی بود.برای همشون آرزوی موفقیت میکنم.
آشنا
|
-
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
0
0
ترحم بر مخلوقات خدا کاری ارزشمند و تحسین بر انگیز است. اما به نظرم در دنیا این چنین مکان هایی برای pet هایی خدمات می دهند که توسط صاحبانشان رها شده اند و مشکلشان فقط سرپناه است و از بعد بهداشتی و سلامت عموم جامعه مشکل ندارند. اکثر سگهای مشاهده شده در تصاویر به نظر جزو سگهای ولگردو فاقد هویت بهداشتی هستند که حتی با دارودرمانی نمی توان بر سلامت آنها صحه گذاشت لذا بسیار سپاسگزار خواهم بود تا همکاران دامپزشکم بر چگونگی برخورد با این موجودات خداوند از بعد سلامت جامعه کامنت دهند.
دامپزشک
|
-
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
0
0
من هم تا قبل از اینکه از نزدیک این مکان رو ببینم خیلی از تأسیس چنین جایی در ایران خوشحال بودم و فکر می کردم پیشرفت بزرگی در زمینه رعایت حقوق حیوانات است ، اما متأسفانه وقتی خودم یکبار سگ ولگردی را بعد از معالجه به آنجا بردم شاهد مکان بسیار کثیف و آلوده ای بودم که تعداد بسیار زیادی سگ را در محیط کوچکی بدون هیچ امکاناتی نگهداری می کردند و وقتی صحنه غذا دادن به آنها را مشاهده کردم آنقدر ناراحت و نا امید شدم که فکر کردم اگر سگهای ولگرد را راحت کنند خیلی بهتر از نگهداری آنها در این مکان است .مطمئناً این مکان نه تنها به هیچ عنوان مکان مناسبی برای نگهداری از حیوانات نیست بلکه با این سوء مدیریت به زودی به یک کانون آلودگی در منطقه تبدیل می شود.از مسئولین دامپزشکی تقاضا دارم از این مکان غیر بهداشتی یک بازدید داشته باشند و تا هنوز دیر نشده و شاهد بروز یک فاجعه در اثر سهل انگاری و .... عده ای نشدیم جلوی فعالیت آنها را بگیرند.در ضمن من با وجود راه طولانی که رفته بودم آن سگ را تحویل آنها ندادم چون واقعاً مرگ با ترحم برای حیوان بهتر از زنده ماندن در آن مکان ..... بود که از سر جاده بوی تعفن استشمام می شد.
هانیه
|
-
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
0
0
من به عنوان کسی که مدام از پناهگاه وفا دیدن میکنه ، تمام حرفهای آقای دامپزشک را نفی میکنم. سگهای وفا همه سالم هستند و اگر هم مشکل و بیماری دارند در قرنطینه نگهداری میشوند و تا بهبود کامل در کنار دیگر سگها قرار نمیگیرند. تمام این مدتی هم که از پناهگاه دیدن کرده ام هیچ وقت کثیفی ندیدم و بوی تعفنی هم استشمام نکرده ام. به احتمال یا شما جایی غیر از وفا را دیده اید و یا بنا به دلایلی متاسفانه مغرضانه حرف می زنید. خواهش می کنم قضاوت را بر عهده مردمی بگذارید که می روند و وفا را از نزدیک میبینند. فقط سئوال آخر سگ خود را که به وفا نسپردید چه کردید؟؟؟ امیدوارم با یک آمپول خلاصش نکرده باشید.
نظر شما
ادامه