کد خبر: ۱۰۰۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
سادگی و جامع بودن، پویایی و ماندگاری، اشاره به اهداف و وظایف سازمان دامپزشکی، قابلیت استفاده در اندازه های مختلف و برای کاربردهای گوناگون، تناسب با اصول و ارزشهای اسلامی و ملی و همچنین امکان استفاده از نشانه در ارتباطات بین المللی از جمله مواردی است که در طراحی نشانه باید در نظر گرفته شود...
far9114
حکیم مهر - سازمان دامپزشکی کشور از کلیه طراحان خوش ذوق و خلاق دعوت کرد تا در رقابت طراحی نشانه این سازمان شرکت کنند.
رئیس روابط عمومی این سازمان، گفت: سادگی و جامع بودن، پویایی و ماندگاری، اشاره به اهداف و وظایف سازمان دامپزشکی، قابلیت استفاده در اندازه های مختلف و برای کاربردهای گوناگون، تناسب با اصول و ارزشهای اسلامی و ملی و همچنین امکان استفاده از نشانه در ارتباطات بین المللی از جمله مواردی است که در طراحی نشانه باید در نظر گرفته شود.
فاطمه زارعان افزود: تامین بهداشت، سلامت و فراهم کردن رفاه دام، تشخیص و درمان، مراقبت، کنترل و مبارزه با بیماری های دامی از جمله اهداف و وظایف سازمان دامپزشکی کشور است.
وی، تامین و تضمین بهداشت و سلامت فرآورده های دامی، پیشگیری و مبارزه با بیماری های مشترک انسان و حیوان، فراهم کردن شرایط ورود به بازارهای جهانی، توسعه پایدار و سرمایه گذاری در بخش دام و اجرای الزامات، مقررات و دستورالعملهای بهداشتی سازمان های بین المللی مرتبط را از دیگر اهداف و وظایف این سازمان عنوان کرد.
به گفته رئیس سازمان دامپزشکی کشور، به نشان برتر لوح تقدیر و جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت و همچنین از دو طرح برگزیده دیگر به انتخاب هیات داوران تقدیر خواهد شد.
زارعان تصریح کرد: علاقه مندان آثار خود را باید حداکثر تا 31 شهریورماه جاری از طریق پست الکترونیک به آدرس ivoinfo@ivo.ir ارسال کنند؛ ارسال مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی،شماره تماس،نشانی،آدرس الکترونیکی ،تحصیلات و سوابق کاری طراح به همراه اثر الزامی است.
وی با تاکید بر اینکه آثار توسط استادان مطرح گرافیک کشور مورد داوری قرار می گیرند، افزود: آثار ارسالی می تواند به صورت نشانه های نوشتاری ،تصویری،ترکیبی از هردو باشد؛ هر شرکت کننده می تواند حداکثر سه اثر ارسال کند و فایل های ارسالی با فرمت jpg  و رزولشن 300 dpi و اندازه 800در800 پیکسل با کلیه مشخصات فنی ارسال شود.
به گفته رئیس روابط عمومی سازمان دامپزشکی، نشانه های ارسالی باید فاقد هرگونه مشابهت یا کپی برداری از تمام یا قسمتی از نشانه های موجود داخلی و خارجی باشند.
وی ادامه داد: در صورت ناقص بودن فایلها و مشخصات ،آثار ارسالی به مسابقه راه پیدا نخواهد کرد و بطور قطع تمام حقوق مادی و معنوی نشانه برگزیده متعلق به سازمان می باشد.
زارعان تصریح کرد: طرح ها باید قابلیت ارائه به صورت سیاه و سفید و رنگی و  همچنین قابلیت حجم سازی (دوبعدی وسه بعدی ) را نیز داشته باشند.
وی افزود: اعلام نتایج و اهدا جوایز همزمان با 14 مهر 1391روز ملی دامپزشکی برگزار، و در مراسمی ویژه از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشك
|
-
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
0
0
با سلام و احترام / بیننده محترم احتمالاً اشتباه تایپی در انتشار این خبر توسط سایت سازمان دامپزشکی صورت گرفته است و مقصود از عبارت میانی خبر هم همان رئیس روابط عمومی سازمان دامپزشکی بوده است. با تشکر از دقت شما - حکیم مهر

از کی تا حالا {خانم} زارعان شده رییس سازمان؟
فاطمه زارعان افزود: تامين بهداشت، سلامت و فراهم كردن رفاه دام، تشخيص و درمان، مراقبت، كنترل و مبارزه با بيماري هاي دامي از جمله اهداف و وظايف سازمان دامپزشكي كشور است.وي، تامين و تضمين بهداشت و سلامت فرآورده هاي دامي، پيشگيري و مبارزه با بيماري هاي مشترك انسان و حيوان، فراهم كردن شرايط ورود به بازارهاي جهاني، توسعه پايدار و سرمايه گذاري در بخش دام و اجراي الزامات، مقررات و دستورالعملهاي بهداشتي سازمان هاي بين المللي مرتبط را از ديگر اهداف و وظايف اين سازمان عنوان كرد.به گفته رئيس سازمان دامپزشكي كشور، به نشان برتر لوح تقدير و جايزه نقدي تعلق خواهد گرفت و همچنين از دو طرح برگزيده ديگر به انتخاب هيات داوران تقدير خواهد شد.
نظر شما
ادامه