کد خبر: ۱۰۴۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - طی حکمی از سوی رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، دکتر احمد رضا جباری بعنوان سرپرست معاونت تحقیق و تشخیص بیماریهای این موسسه منصوب شد.

 (دکتر جباری)

در مراسم تودیع و معارفه معاون تحقیق و تشخیص بیماریها که در موسسه رازی برگزار شد، دکتر هادی قدکچی رئیس موسسه طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر حبیب ا... پایکاری در مدت تصدی این معاونت، اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به اهداف و سیاستهای ملی کشور باید تحقیقات موسسه را به سمت پژوهش های "محصول محور" هدایت کنیم و پژوهش هایی که به محصول منتهی می شود برای موسسه بسیار ارزشمند است.

دکتر قدکچی افزود: باید در ساختار پژوهشی موسسه تحول ایجاد شود و آزمایشگاههای رفرانس موسسه برنامه های مدون خود را در راستای پژوهش محصول محور ارائه نمایند.

رئیس موسسه رازی ادامه داد: ظرفیتهای موسسه رازی در منطقه بی نظیر و در دنیا کم نظیر است و می بایست با استفاده از این ظرفیت بالا، در راستای اهداف کلان و ملی کشور به سرعت گام برداریم.

دکتر قدکچی اضافه کرد: با توجه به زحماتی که قبل از این نیروهای مخلص، متخصص و زحمتکش در این موسسه متحمل شده اند و با وجود ظرفیتهای موجود در این موسسه، خوشبختانه می توان آینده درخشان و چشم انداز مناسبی را برای موسسه ترسیم نمود .

درپایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایای وی‍ژه از خدمات دکتر حبیب الله پایکاری معاون سابق تحقیق و تشخیص بیماری ها تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است دکتر پایکاری در زمان رئیس قبلی مؤسسه رازی همین معاونت را به عهده داشت و با انتصاب رئیس جدید هم تاکنون در مسئولیت خود باقی مانده بود.

 (دکتر قدکچی)

وی اکنون در حکمی از سوی دکتر قدکچی به عنوان مشاور رئیس مؤسسه رازی در طرح کلان کسب دانش فنی واکسنهای دام، طیور و آبزیان منصوب شده است.

 (دکتر پایکاری)

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
0
0
دلیمی؟؟؟؟
معاونت؟؟؟
مطمئنی تیترت درسته؟
نظر شما
ادامه