کد خبر: ۱۰۹۲۴

حکیم مهر - رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: تقویت نگرش پژوهشی موسسه رازی در جهت کسب دانش فنی تولید واکسن است.

دکتر هادی قدکچی که در جمع اعضای هیات علمی و کارشناسان موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی سخن می‌گفت، ضمن تشریح طرح کسب دانش فنی تولید واکسن‌های دام، طیور و آبزیان اظهار کرد: با وجود بسیاری از دانشگاه‌ها و موسسات تحقیقاتی محول کردن این طرح مهم توسط «شورای عتف» به موسسه رازی، بیانگر اهمیت و جایگاه پژوهشی این موسسه است که بی شک باید با تلاش و جدیت فراوان از این افتخار، افتخارات بزرگتری را کسب کنیم.

وی با بیان این که تلاش در جهت کسب دانش فنی تولید واکسن نسبت به تولید آن از اهمیت بیشتری برخوردار است، افزود: هدف از اجرای این طرح مهم تولید واکسن نیست، بلکه کسب دانش فنی تولید واکسن است که نهایتا به تولید واکسن نیز منجر خواهد شد.

رئیس موسسه رازی خاطرنشان کرد: با توجه به اهداف کلان موسسه رازی، طرح کسب دانش فنی تولید واکسن‌هایی در اولویت است که علاوه بر اهمیت، میزان واردات آن‌ها بیشتر بوده و قابلیت اجرا نیز داشته باشند.

وی ادامه داد: در حال حاضر موسسه رازی با توجه به تصویب «شورای عتف» نسبت به اجرای تعداد 15 طرح متعهد است که امیدواریم با تلاش کادر علمی و پژوهشی موسسه رازی در آینده علاوه بر اجرای کامل طرح‌های مذکور، شاهد تصویب و اجرای طرح‌های دیگری نیز باشیم.

 

نظر شما
ادامه