کد خبر: ۱۱۲۸

حکیم مهر -  با گذشت مدتها و ماهها از طراحی پایگاه جدید اینترنتی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران متأسفانه تاکنون این پایگاه اطلاعات چندانی در اختیار مخاطبین خود قرار نداده است.

این در حالی است که دانشکده های معتبر دامپزشکی در سطح دنیا در پایگاههای اطلاع رسانی خود علاوه بر انعکاس رویدادهای داخلی دانشکده و معرفی کامل رئیس و معاونین و ترتیب و زمان کلاسهای درس به مخاطبین عام خود هم اطلاعاتی از بیماریهای مختلف و مسائل مبتلابه روز ارائه می نمایند.

از آنجایی که پایگاه اینترنتی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران به زبان انگلیسی هم به مخاطبان ارائه شده، عدم درج راههای ارتباط با برخی اساتید و بخصوص رئیس دانشکده و نقص در معرفی بعضی از ایشان و عدم معرفی صحیح و کامل دانشکده و از همه مهمتر ماهها تعلل در گذاردن پیام رئیس دانشکده روی پایگاه، مراجعه کنندگان به این پایگاه را با تصوری مغایر آنچه در دانشکده و غالب اساتید موجود است مواجه می سازد.

امید است مسئولین محترم دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران بخصوص رئیس محترم آن دانشکده که داعیه حرکت به سمت جهانی کردن دانشکده و جذب دانشجوی خارجی در سر دارند، به پایگاه اینترنتی این دانشکده بیشتر اهمیت دهند و آن را تابلوی اعلانات مهم و سبب قضاوت مخاطبین درباره اعتبار آن دانشکده بدانند.

آدرس پایگاه اینترنتی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران : http://vetmed.ut.ac.ir 

 

نظر شما
ادامه