کد خبر: ۱۱۴۶۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - سرپرست مرکز حیوانات آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: موش‌های نمایشگاه هفته پژوهش که طعمه گربه شده‌اند یک سری موش‌های پیر بودند که هیچ‌گونه کاربردی نداشتند.
محجوب واحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز در مورد موش‌هایی که شب گذشته طعمه گربه شده‌اند، اظهار داشت: یک‌سری موش‌های پیر که ارزش مالی و کارآیی خاصی نداشتند در نمایشگاه هفته پژوهش طعمه گربه شده‌اند.

وی ابراز داشت: این موش‌ها فقط برای شناختن و بازدید عموم در نمایشگاه قرار گرفته بود و پس از این اتفاق سریع موش‌های دیگری را جایگزین کردیم.

سرپرست مرکز حیوانات آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: هیچ‌گونه آزمایشی روی این موش‌هایی که در نمایشگاه بودند نشده بوده است.

به گزارش فارس، تعدادی از افراد حاضر در غرفه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اعلام کردند که موش‌های ناپدید شده از نظر مالی بسیار ارزشمند بوده و بر روی آنها آزمایش بیماری سرطان انجام شده بود.

ابن در حالی است که یکی از حاضران در غرفه جهادکشاورزی در نمایشگاه هفته پژوهش نیز بر حسب اعلام افراد فعال در حوزه آزمایشگاه رقم مالی این موش ها را 20 میلیون تومان اعلام کرد.

بر اساس اعلام برخی مسئولان غرفه‌های نمایشگاه هفته پژوهش وضعیت ساختمان قدیمی جهاددانشگاهی شیراز و نفوذپذیری پنجره‌های آن موجب شد تا شب گذشته گربه علاوه بر خوردن پنج موش آزمایشگاهی به غرفه جهادکشاورزی نیز خسارت وارد کند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
0
0
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مد ظله العالی) در آغاز درس خارج فقه : شایعه پراکنی در جامعه گناه بزرگی است. ایشان با بیان اینکه برای شایعه پراکنان عذاب شدیدی در دنیا و آخرت است، فرمودند: شایعه پراکنان افزون بر عذاب اخروی در دنیا نیز گرفتار می شوند و باید توجه داشت ریختن آبروی فرد مسلمان و تشویش اذهان عمومی گناه کوچکی نیست. گاهی دوستان یک جریان، خودشان عامل پخش شایعه دشمن می شوند و آب به آسیاب او می­ریزند و متاسفانه این شایعات را از طرق مختلف در همه جا منتشر می کنند و به تدریج همه جا را فرا می گیرد. وقتی یک حادثه ای مشکوک است و شایعه آن در جایی نقل شد باید همان جا آن را دفن کرد ما نباید بدون تحقیق آن را منتشر کنیم و به عنوان این که چنین می­گویند و چنان می گویند، آن شایعه را در هر جا و مکانی نقل کنیم. اینها حرام است.
ناشناس
|
-
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
0
0
آخه کدوم آدم عاقلی موش 5 میلیونی تولید کرده؟
ناشناس
|
-
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
0
0
چه گربه های ناقلایی افرین خیلی زرنگ بودند
نظر شما
ادامه