کد خبر: ۱۱۶۸

حکیم مهردانشکده دامپزشکی و پیراپزشکی مجتمع آموزش عالی شماره3 دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه به بهره برداری رسید.
این دانشکده که با زیربنای بیش از 9 هزار و 700 مترمربع ساخته شده است یکی از 3 دانشکده طراحی شده در مجتمع آموزش عالی شماره 3 دانشگاه آزاد اسلامـی ارومیه است که با دارا بودن بخشهای مختلف آموزشی ، اداری ،آزمایشگاهی ، سایت کامپیوتری و کتابخانه ، برای ساخت آن بیش از 22 میلیارد ریال هزینه شده است.
مجتمع آموزشی عالی شماره 3 دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه یکی از بزرگترین مجتمع های آموزشی شمال غرب کشور که در 19 هکتار در حال ساخت است.
دانشکده فنی و مهندسی ، دانشکده علوم پایه ، خوابگاه دانشجویی ، مجتمع ورزشی ، مسجد و سالنهای فرهنگی از دیگر بخشهای مجتمع آموزش عالی شماره 3 دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه است که در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی60 درصد برخوردار است.
با بهره برداری کامل از این مجتمع آموزش عالی تا 5 سال آینده تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه با دو برابر افزایش به 23 هزار نفر خواهید رسید.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در مراسم بهره برداری از دانشکده دامپزشکی و پیراپزشکی مجتمع آموزش عالی شماره 3 دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر بزرگترین مرکز آموزش حضوری در جهان است گفت:دهه اول و دوم دهه تثبیت و توسعه بود و دهه سوم دهه کیفیت بخشی به آموزش عالی در این دانشگاه است.
دکتر جاسبی ارتقاء کیفی و کمی تحصیلات تکمیلی را یکی از مهمترین اهداف مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد و گفت : از آنجائیکه این دانشگاه تنها توان جذب 15 درصد از داوطلبان ورود به دانشگاه را دارد ، اغلـب داوطلبان مجبور به مهاجرت به کشورهای همجوار هستند و بر همین اساس تلاش مـی شـود با برنامه ریزیهای بعمل آمده، میزان جذب داوطلبان تحصیلات تکمیلی افزایش یابد.
وی از ایجاد دانشگاه آزاد بین المللی غرب کشور در ارومیه هم خبر داد و گفت : مقدمات ساخت این دانشگاه با تأکید بر رشته های علوم پزشکی فراهم شده است و بزودی عملیات احداث این دانشگاه در 42 هکتار آغاز می شود.

 

نظر شما
ادامه