کد خبر: ۱۱۷۴۶

حکیم مهر - معاونت بهداشت، آموزش و توسعه سازمان نظام دامپزشکی در پی برگزاری 16 نشست‌‌ علمی- تخصصی در سال‌جاری، دوره‌های تکمیلی و کاربردی این نشست‌ها را برگزار می‌کند.

بر پایه این گزارش پس از برگزاری نشست‌ علمی، تخصصی فارماکولوژی بالینی در دامپزشکی در مهرماه امسال، دوره تکمیلی و کاربردی این نشست علمی با موضوع نکات کاربردی و تجارب بالینی در تجویز پادزیست‌ها به دام‌های بزرگ در شرایط ایران روز چهارشنبه  این هفنه مورخ 27 دی‌ماه با تدریس دکتر ناصر علیدادی برگزار می‌گردد.

همچنین کارگاه تفسیر نتایج آزمایشگاهی (2) با تدریس دکتر شهاب الدین صافی در روز سه‌شنبه مورخ 17بهمن و دوره آموزشی مروری بر تشخیص و درمان بیماری‌های رایج پرندگان خانگی با تدریس دکتر سیداحمد مدنی در روز دوشنبه مورخ 23بهمن‌ماه جاری برگزار خواهد شد.

گفتنی است پیش از این کارگاه تفسیر نتایج آزمایشگاهی (1)  و دوره آموزشی آشنایی با اصول اولیه طب پرندگان خانگی توسط آقایان دکتر صافی و دکتر مدنی در همین سازمان برگزار شده بود.

از آنجا که ظرفیت محدود است، واحد آموزش سازمان از متقاضیان درخواست کرد، پیش از ثبت نام قطعی برای اطلاع از پذیرش با شماره تلفن‌های 131و 61061119-021 تماس حاصل نمایند.
برای دریافت فرم ثبت نام اینجا کلیک نمایید.

در صورت تمایل برای مشاهده تقویم آموزشی سازمان نظام دامپزشکی نیز اینجا کلیک نمایید.

 

نظر شما
ادامه