کد خبر: ۱۲۱۰۷

حکیم مهر - باغ وحش ها محلی برای بازدید از حیوانات مختلف هستند اما همیشه جذابیت ندارند و با چندبار بازدید از آن ها دیگر تکراری و خسته کننده می شوند.
دیدن شیرها یا ببرها از پشت شیشه یا مشاهده یک کروکدیل با فاصله زیاد آن هم در یک دریاچه بزرگ جذابیت زیادی ندارد و بچه ها و بزرگسالان را تنها خسته می کند اما اگر در ارتباط نزدیک با آن ها باشیم و ترس را از نزدیک حس کنیم باغ وحش نیز جذاب خواهد شد.

بسته خرس قطبی



"گوردن بوچانان" مستندساز نترسی است که چندی پیش یک دستگاه برای ساخت یک فیلم از خرس های قطبی طراحی کرد. او یک اتاقک شیشه ای بسیار محکم ساخت تا بتواند وارد دنیای خرس ها شود و از نزدیک آن ها را حس کند. این اتاقک بسیار ترسناک است چرا که خرس های قطبی به آن حمله می کنند و ضربه های شدید به آن وارد می کنند و قرار گرفتن در ان تنها یک دل نترس نیاز دارد. او می گوید در برخی مواقع حتی تا 40 دقیقه خرس ها با این اتاقک سروکله می زنند.

برخورد نزدیک با شیرها



در یکی از باغ وحش های آمریکا، جیپ هایی به بازدید کننده ها داده می شود که روی کاپوت آن با گوشت پر شده است. بازدید کننده ها می توانند با این جیپ ها به سمت قفس شیرها بروند و خودروی خود را طوری پارک کنند که کاپوت آن در قفس شیرها باشد. با وجود گوشت روی کاپوت شیرها به سمت خودرو حمله می کنند و لحظه های ترسناکی را ایجاد می کنند. این باغ وحش یکی از ترسناکترین قفس های شیر را در دنیا دارد.

قفس کوسه ها



در خلیج مکزیک چند سالی است که یک جاذبه بسیار جالب به وجود آمده است. در نزدیکی ساحل مکزیک قفسی ساخته شده است که تنها افراد با دل و جرات می توانند از آن استقاده کنند. این قفس دقیقا وارد محل زندگی کوسه ها می شود و آن ها نیز بی امان به قفس حمله می کنند. از آنجایی که این قفس از شیشه ساخته نشده است آرواره های کوسه وارد قفس می شود و لحظات بسیار ترسناکی را ایجاد می کند.

قفس کروکدیل ها



مسئولین باغ وحشی در استرالیا با یک ایده بسیار جالب سالانه افراد زیادی را به این مکان می کشانند. آن ها یک قفس شیشه ای را طراحی کرده اند که به افراد شجاع اجازه می دهد دقایقی را در کنار کروکدیل های غول پیکر و خطرناک بگذرانند. این قفس به نام "بسته مرگ" شناخته می شود و وقتی در آن قرار می گیرید تنها چهار سانتی متر با یک کروکدیل فاصله خواهید داشت.

نظر شما
ادامه