کد خبر: ۱۲۱۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
حکیم مهر - پیشنهاد دو سیاستمدار آلمانی برای دادن مواد غذایی که به دلیل وجود گوشت اسب از فروشگاه‌ها جمع آوری شده‌اند به فقرا، بحثی را در مورد درست بودن این اقدام برانگیخت.

هارت ویگ فیشر، از اعضای حزب دموکرات مسیحی آلمان در گفت‌وگو با روزنامه بیلد این پیشنهاد را مطرح و اظهار کرد: محصولات گوشت اسب نباید دور ریخته شوند.

به گفته وی، محصولاتی که مورد بررسی قرار گرفته و حاوی گوشت اسب بوده‌اند، به جای دور ریخته شدن باید به سازمان‌های خیریه داده شوند.

دیرک نیبل - وزیر توسعه آلمان - نیز از این ایده حمایت و اظهار کرد: بیش از 800 میلیون نفر در جهان گرسنه هستند و در آلمان نیز کسانی وجود دارند که از نظر مالی حتی برای تامین غذا در مضیقه هستند.

اورسلا فون در لاین - وزیر امور اجتماعی آلمان - این ایده را بی‌معنی خواند و اظهار کرد: فقیر یا ثروتمند، همه مایلند بدانند چه چیزی می‌خورند.

دیگر سیاستمداران آلمانی نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری DPA آلمان، بیزاری خود را نسبت به این پیشنهاد ابراز کردند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناصر
|
-
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
0
0
بسمه تعالي
1- اولا در اسلام هم گوشت خر واسب مكروه است و نه حرام.
2- در مقايسه با آشغال‌هايي كه در جنوب شرقي آسيا ميخورند، مثل گوشت سگ، گوشت ميمون، سوسك، كرم، عقرب، رتيل و تخم‌مرغ حاوي جنين مرده، مار، آلت تناسلي حيوانات و ..... گوشت اسب كه چيزي نيست.
3- حتي در مقايسه با گوشت گاو مخصوصا گاوهايي كه پير هستند و ماده،‌ ساليان سال آنتي بيوتيك و دارو خورده‌اند گوشت اسب يك گوشت ارگانيك و بسيار سالم به حساب مي‌آيد كه چربي هم بسيار كم دارد.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
0
0
پیشنهاد دو دامپزشك كرماني برای دادن مواد غذایی که به دلیل وجود گوشت الاغ از فروشگاه‌ها جمع آوری شده‌اند به فقرا، بحثی را در مورد درست بودن این اقدام برانگیخت.
ناشناس
|
-
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
0
0
از پيشنهاد ناصر عزيز بعنوان يك مقام عالي رتبه دامپزشكي ...... تشكر ميكنم
نظر شما
ادامه