کد خبر: ۱۲۱۳۸

حکیم مهر - پیراهنی زرد و دامنی نارنجی پوشیده بود مضطرب به جمعیت نگاه می کرد انگار دنبال پناهی می گردد ، مرد با چوب دستی به او ضربه ای می زند بیچاره از شدت درد بالا و پایین می پرد و من وتو به این حرکت می خندیم !

میمون کوچولوی بیچاره را می گویم که معلوم نیست دختر است یا پسر ، اما لباس دخترانه ، بر روی تن پشمالویش زار می زند ، بیچاره باید به مادر زن آلرژی داشته باشد چون وقتی بهش می گن مادر زنت مرده توی سر خودش می زنه و بالاو پایین می پرد !

اما به راستی چگونه با این میمون برخورد شده تا به اسم مادر زن شرطی بشه و چرا به غیر قلاده که حرکت اونو محدود کرده چوب به دست مربی است ، این چوب دستی با چند نوار رنگی تزئیین شده تا تماشاگران سهمگینی کارشون را درک نکنند .

آقا خرسه هم انگار دل خوشی از صاحبان سیرک نداره چون وقتی با مربی کشتی می گیره پای اونو گرفته ول نمی کنه انگار دلش می خواد مربی را پاره پاره کنه !

سیرک ها برای سرگرمی انسانها راه اندازی شدند

 رومیان اولین کسانی بودند که واژه سیرک را به کار بردند در آ ن زمان به محوطه وسیعی که محل نمایش‌های مهیجی همچون اسب آکروبات  ، مسابقه ارابه ررانی وکُشتی  بود سیرک گفته می‌شد .

حالا در کشور های اروپایی انجمن های حمایت از حیوانات جلوی اکثر این سیرک ها راگرفته اند وحالا منبع درآمد آنها این سوی جهان است بازاری از درد رنج حیوانات

ما مسلمانیم نباید در برابر هر گونه ظلم ساکت باشیم خواه می خواهد این ظلم به انسان باشد یا حیوان مهم این است که ارزش ها زیر پا نهاده نشوند و حیوانی فقط برای اینکه ما بخندیم چنین آزار نبیند .

 

خبر مرتبط :

 
نظر شما
ادامه