کد خبر: ۱۲۶۰۹

حکیم مهر - با حضور معاون فنی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان و معاون فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان لنجان،جلسه تودیع و معارفه رؤسای قبلی و جدید شبکه دامپزشکی شهرستان در ساختمان فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، با حضور دکتر کارگر معاون فنی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، مباشری معاون فرماندار، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ودیگر مسوولین شهرستان لنجان، جلسه تودیع و معارفه رؤسای قبلی و جدید شبکه دامپزشکی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه دکتر طاهری به عنوان رییس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان معرفی و از زحمات دکتر رنجبر قدردانی شد.
در ابتدای این جلسه دکتر رنجبر رییس سابق شبکه دامپزشکی شهرستان لنجان ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیتهای این شبکه در سالهای مسوولیت ایشان گفت: با تلاش و پیگیریهای صورت گرفته توسط این شبکه ودیگر ادارات وابسته کارهای خوبی در ارتقاء سطح بهداشت وسلامت مواد غذایی دامی در شهرستان صورت گرفته است که هدف اصلی من در دوران مسوولیت بوده است که در این چند سال همیشه جزو شبکه های دامپزشکی برتر در استان بودیم.
در این جلسه مباشریمعاون فرماندار شهرستان لنجان ضمن تشکر از دکتر رنجبر گفت : در طول دوران مسوولیت ایشان خدمات ارزشمند و بسیار خوبی در شهرستان لنجان انجام شده است.
مباشری ادامه داد : ما پذیرفته ایم که در نظام جمهوری اسلامی در هر پستی که هستیم در آن خدمت کنیم و به دکتر طاهری بابت قبول مسئولیت در شهرستان لنجان تبریک می گویم و از اداره کل دامپزشکی نیز به دلیل حمایتهایی که همیشه به دامداران این شهرستان صورت گرفته تشکر کرد.
در ادامه دکتر طاهری رییس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان گفت: پذیرفتن مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران و به خصوص در مقطع کنونی که همه استکبار و کشورهای غربی با تحریم می خواهند به کشور ما فشار وارد کنند،بسیار سخت است که من این مسئولیت را یک فرصت ارزشمند و الهی برای خدمت به مردم می دانم.
وی تصریح کرد : با کمک مسئولین شهرستان لنجان و به ویژه همکاران این شبکه از تمام ظرفیتهای موجود برای خدمت به مردم  و به ویژه افراد آسیب پذیر استفاده می کنیم.
دکتر طاهری اولویت کاری خود را تکریم ارباب رجوع،حل مشکلات و معضلات دامداران منطقه، بهبود بخشیدن شاخصهای بهداشتی،ارتقاء سطح سلامت جامعه اعلام کرد.
درپایان دکتر کارگر معاون فنی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با تقدیر از تلاشها و زحمات صادقانه دکتر رنجبر به عنوان یک نیروی ارزشی و توانا در طی سالهای خدمت در این شهرستان، برای دکتر طاهری نیز که این مسولیت را پذیرفتند آرزوی موفقیت کرد  ودر پایان جلسه حکم ایشان به وی تقدیم شد.

 

نظر شما
ادامه