کد خبر: ۱۲۷۰
حکیم مهر -  وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان دامپزشکی کشور به همراه برخی مسئولان بلندپایه با اعضای سندیکای تولیدکنندگان دارو و مواد بیولوژیک در سالن جلسات حوزه وزارتی دیدار و گفتگو کردند.
بنابر اعلام دفتر دارو، درمان و آزمایشگاه‌های سازمان دامپزشکی کشور، وزیر جهاد کشاورزی، رییس سازمان دامپزشکی کشور، مدیرکل و کارشناسان دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی، مدیر کل دفتر توسعه تجارت و بازار وزارت جهادکشاورزی و اعضای سندیکای تولیدکنندگان دارو و مواد بیولوژیک، روز دوشنبه 28 دی ماه سال‌جاری در سالن جلسات حوزه وزارتی دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست دکتر نوروزی رییس سازمان دامپزشکی کشور در گزارشی به بیان عملکرد سازمان دامپزشکی در خصوص دارو و مواد بیولوژیک پرداخت و رییس و نایب رییس و اعضای سندیکای تولیدکنندگان دارو و مواد بیولوژیک نیز در این دیدار به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.
دکتر صادق خلیلیان وزیر جهادکشاورزی نیز در این جلسه رهنمودهایی را بیان کردند که مهم‌ترین آنها عبارتند از:
- تدوین استانداردهای سخت‌گیرانه برای داروهای آماده مصرف.
- تشکیل کارگروه حمایت از تولید با حضور ریاست سازمان دامپزشکی کشور، مدیرکل دفتر توسعه تجارت و بازار وزارت جهادکشاورزی، نمایندگان سندیکای تولیدکنندگان دارو و مواد بیولوژیک دامپزشکی و نماینده اطاق بازرگانی به منظور منطقی کردن تعرفه‌ها.
- رایزنی با بانک کشاورزی در خصوص روان‌سازی ارائه تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان دارو و مواد بیولوژیک دامپزشکی.
- تعیین تعرفه برای سال آتی وفق نظر سازمان دامپزشکی کشور، دفتر توسعه تجارت و بازار وزارت جهادکشاورزی، نمایندگان سندیکای تولیدکنندگان دارو و مواد بیولوژیک دامپزشکی
نظر شما
ادامه