کد خبر: ۱۲۷۵۹
حکیم مهر - بدنبال بازدیدهای کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی شبکه دامپزشکی مشهد از فروشگاه های عرضه مواد پروتئینی در منطقه طرق مشهد، مهر جعلی دامپزشکی کشف شد.
مسئول واحد نظارت بر بهداشت عمومی شبکه دامپزشکی مشهد گفت: کارشناسان با رویت 8 لاشه گوسفندی با مهر بهداشتی مشکوک، نسبت به بررسی آن اقدام نمودند که مشخص شد، نشان ممهور شده بر روی لاشه ها جعلی می باشد. لذا پس از بررسی های دقیق تر و بازرسی از فروشگاه مذکور مهر جعلی یاد شده نیز کشف گردید و در این زمینه صورتجلسه تنظیم و مراتب پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی ارسال می گردد.
حسابی افزود : طبق ماده 688 قانون مجازات اسلامی کشتار دام در معابر، علاوه بر آلودگی زیست محیطی، خطر انتقال بیماری های مشترک را می افزاید که می تواند برای شهروندان خطراتی را بدنبال داشته باشد. از این رو از شهروندان درخواست می کنیم با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما و وجود بیماری های مشترک بین انسان و دام، از کشتار دام در معابر و منازل خودداری نمایند و گوشت مصرفی خود را از فروشگاههای مجاز و معتبر خریداری نمایند و موارد مشکوک را با تلفن های این شبکه  به شماره 7250075-7250035 اطلاع دهند. 
نظر شما
ادامه