کد خبر: ۱۳۲۷۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در پیامی انتخاب دکتر حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهور منتخب به ایشان تبریک گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی، دکتر سید سبحانعلی علوی در این پیام ضمن قدردانی از حضور حماسی ملت شهید پرور ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به نمایندگی بیش از ۲۸ هزار عضو سازمان نظام دامپزشکی انتخاب حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت به ایشان تبریک گفت.

متن پیام دکتر علوی به این شرح می‌باشد:
بسمه تعالی

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی

رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران

با اهداء سلام و تحیات؛

به نمایندگی بیش از ۲۸۰۰۰ عضو دامپزشک و سایر رده‌های دامپزشکی، انتخاب شایسته حضرتعالی به عنوان یازدهمین رئیس جمهور اسلامی ایران با پشتوانه رأی قاطع ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بدون شک حضور حماسی مردم عزیز در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران که نمایانگر وحدت‌ و یکپارچگی ملت عظیم الشأن ایران اسلامی و تجدید میعاد با ارزش‌ها‌ و شعائر انقلاب اسلامی است، نخستین مصداق بارز حماسه سیاسی مورد نظر و تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بوده است.

اینجانب ضمن تبریک مجدد انتخاب حضرتعالی به‌عنوان رئیس‌جمهور منتخب، از ایزد منان بهروزی و توفیق خدمت روز افزون حضرتعالی در دولت " تدبیر و امید " را مسألت داشته و امیدوارم منشأ اثر خیر و خدمات ارزنده‌ باشید.

ایام عزت مستدام باد
سید سبحانعلی علوی رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
0
0
................. اگر جلیلی رییس جمهور میشد احتمالا دکتر..... رییس سازمان میشدند
ناشناس
|
-
|
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
0
0
بد موقعی رییس نظام شدی
***
|
-
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
0
0
الان اون دکتر سه نقطه که نوشتید، در بایگانی تاریخ دامپزشکی این کشور تشریف دارند. در بهترین حالت هم یک پاراگراف بیشتر از اون تاریخ معظم نصیبش نمیشه!
نظر شما
ادامه