کد خبر: ۱۳۷۷۳

حکیم مهر - مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان، دکتر حسینی گفت : تشکیلات تفصیلی جدید سازمان دامپزشکی کشور و به تبع آن ادارات کل دامپزشکی استانها با توجه به گستره وظایف دستگاههای اجرایی، ضرورت ارائه خدمت به مردم و با رعایت شاخص ها و ضوابط مصوب، از سوی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ابلاغ شد.
وی افزود: در این تشکیلات برای ادارات کل دامپزشکی استانها 2 اداره جدید دیده شده وتعدادی از پستها نیز تغییر عنوان داده که به نوعی می توان گفت که با توجه به وظایف حساس برخی از قسمتها تخصصی تر شدند.
مدیر کل دامپزشکی استان گفت: اداره قرنطینه وامنیت زیستی یکی از ادارات تازه راه اندازی شده است که از اداره نظارت بر بهداشت و سلامت محصولات خام دامی که با عنوان جدید اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی معرفی شده جدا گردید و طی حکمی دکتر کیمیایی به عنوان سرپرست این اداره منصوب شدند.
وی در ادامه ضمن تاکید و اشاره بر آشنایی کارکنان با تشکیلات تفصیلی سال جدید گفت: اداره دیگری تحت عنوان فن آوری اطلاعات و ارتباطات وتحول اداری راه اندازی گردید که دکتر باشی طی حکمی به سرپرستی آن منصوب شد.
ایشان در ادامه به تغییر نام برخی از معاونت ها وادارات مثل معاونت فنی اداره کل که به معاون سلامت ومعاون اداری، رفاه و پشتیبانی که به معاونت توسعه مدیریت و منابع اشاره کرد و افزود: این اداره کل از ابتدای تیر ماه سال 92 ، اقدامات لازم را در جهت تکریم و تسریع در کار ارباب رجوع در استان و آشنایی با تغییرات صورت گرفته در تشکیلات جدید تفصیلی انجام داده است.

نظر شما
ادامه