کد خبر: ۱۴۲۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - ترجمه فارسی کتاب «حمایت از حیوانات در اسلام» اثر حجت‌الاسلام سیدهاشم ناجی جزایری به تازگی راهی بازار نشر ایران شده‌است. این اثر می‌کوشد بخشی از حقوق حیوانات را که در قرآن مجید و احادیث ائمه(ع) به آن‌ها اشاره شده است، در قالبی منسجم ارایه ‌دهد./
به گزارش حکیم مهر به نقل از ایبنا، کتاب حاضر در چهار بخش «حیواناتی که مورد حمایت قرار گرفته‌اند»، «بایدهای مربوط به رفتار با حیوانات»، «نبایدهای مربوط به رفتار با حیوانات» و «حقوق مربوط به جفت‌گیری حیوانات» به رشته تحریر درآمده است.

مخاطبان کتاب حمایت از حیوانات در اسلام با مضامینی نظیر بایدها مربوط به رفتار با اسب،‌ نبایدهای مربوط به رفتار با آهو،‌ استراحت دادن حیوانات،‌ چالاک کردن حیوانات،‌ تیمار حیوانات،‌ نامگذاری حیوانات،‌ غذا دادن به حیوانات، مسخ شدن،‌ مورد لعن و نفرین قرار گرفتن،‌ ترساندن حیوانات،‌ خشونت کردن با حیوانات،‌ زجرکش کردن حیوانات، فراری دادن حیوانات، قطع نسل حیوانات،‌ نفرین کردن حیوانات، ‌پیدا کردن جفت برای حیوانات و آبستن شدن حیوانی که شیر می‌دهد، آشنا می‌شوند.

نخستین چاپ کتاب حمایت از حیوانات در اسلام به زبان فارسی در 400 صفحه و به قیمت 120 هزار ریال به تازگی از سوی انتشارات ناجی جزایری راهی بازار کتاب شده است. این کتاب پیش‌تر به زبان عربی منتشر شده بود.

تصویر کتاب

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
0
0
با عرض سلام و خدا قوت ، خواهشمند است
در صورت امکان در مورد نحوه تهیه کتاب اطلاع رسانی فرمایید.
نظر شما
ادامه