کد خبر: ۱۵۳۸۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
در این نامه بر جلوگیری از فعالیت کلینیک های حیوانات خانگی در شهر کرمانشاه و انتقال آنها به حاشیه شهر تاکید شده است ...
Sad-Cat-1
99

دکتر مسعود فاتح فر که از دامپزشکان فعال در بخش خصوصی شهر کرمانشاه بوده و یک درمانگاه حیوانات خانگی در این شهر را اداره می کنند، با ارسال این نامه به حکیم مهر اظهار داشتند که روگرفت این نامه به کلیه درمانگاههای حیوانات خانگی شهر کرمانشاه ارسال شده است.

با توجه به عدم منع قانونی برای فعالیت کلینیک های حیوانات خانگی در مناطق شهری (در صورت رعایت کلیه موازین و دستورالعمل های موجود) و وضعیت اشتغال نامناسب دامپزشکان و همچنین با توجه به اینکه وجود کلینیک های حیوانات خانگی در مناطق شهری می تواند به ارتقاء بهداشت عمومی جامعه از طریق پیشگیری از بیماریهای مشترک بین انسان و حیوان کمک نماید، از اداره کل دامپزشکی و نظام دامپزشکی استان کرمانشاه انتظار می رود با تقویت همکاریهای بین بخشی و حمایت بیشتر از دامپزشکان شاغل در بخش خصوصی، ضمن کمک به ارتقاء سلامت عمومی جامعه، اندک فرصت های شغلی موجود در استان را حفظ نموده و در صیانت از حقوق این قشر مظلوم کوشا باشند.

بدیهی است حکیم مهر آمادگی دارد پاسخ های واصله در این خصوص را در معرض افکار عمومی قرار دهد.

 

خبر مرتبط:

خاطره ای تلخ اما واقعی

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کلینیسین
|
-
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
0
0
آئین نامه ماده 10 سازمان دامپزشکی که مصوب مجلس شورای اسلامیاست و توسط هیات وزیران جهت اجرا ابلاغ گردیده است تاکید دارد کلینیکهای حیوانات خانگی می توانند در مناطق شهری دایر شوند . قوه قضا ییه نمی تواند برخلاف قانون مصوب مجلس عمل نماید. از مسئولین قسمت حقوقی سازمان دامپزشکی انتظار می رود نسبت به این قضیه واکنش نشان داده و مانع تضییع حقوق همکارانمان شوند. بدیهی است چنین بدعتی می تواند بسیار خطرناک باشد.
م
|
-
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
0
0
آخر حیوان ستیزی تا کی!
رسالت فرهنگی زیادی می طلبد تا زندگی را با حضور حیوانات و طبیعت زیبا بدانیم.
دکتر محمد مسعود فاتح فر
|
-
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
0
سلام من دکتر دامپزشک محمد مسعود فاتح فر هستم. چند وقتی هست که پلیس اطلاعات و امنیت وشهرداری کرمانشاه به بهانه ناراضی بودن مردم از وجود کلینیک های حیوانات خانگی در شهر کرمانشاه سعی در تعطیل نمودن این کلینیک ها(در شهر کرمانشاه 3 کلینیک حیوانات خانگی وجود دارد) و یا به خارج و حاشیه شهر فرستادن این مراکز نموده اند. البته بر اساس قانون دامپزشکی کلینیک های حیوانات خانگی باید در شهر باشند و هیچ محدودیتی برای این کار وجود ندارد. مشکل اینه که اگه ما به حاشیه شهر بریم درامد ما تقریبا صفر میشه و مجبور به تعطیل کردن این مراکز میشویم چون اکثر صاحبان حیوانات خانگی در داخل شهر هستند از طرف دیگه با تعطیل کردن این کلینیک ها نه تنها مشکلی حل نمیشه حتی باعث افزایش شیوع بیماری های مشترک بین حیوانات و انسان میشه (که وظیفه ما پیشگیری از این نوع بیماریها در شهر میباشد). خواهش میکنم خبر رسانی کنید . با تشکر
جلیل
|
-
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
0
واقعا باید خون گریه کرد به این وضغ اسفبار...
اشکان
|
-
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
0
با سلام
من دانشجوی سال 5ام دکتری دامپزشکی هستم و اهل کرمانشاه. واقعا برای این قوانین و مقررات سلیقه ای که هر روز داره تصویب میشه متاسفم.بجای اینکه هرروز شاهد پیش رفت باشیم شاهد پس رفتیم.یعنی شهر ما فقط مشکلش اینه کلینیک ها برن ترمینال ؟یا مثل تمام کلینیک ها وداروخانه ها برن نقلیه؟اگه این اتفاق بیافته دیگه همه چیز آرومه.....؟!!!!
واقعا باید گفت متاسفم......
نظر شما
ادامه