کد خبر: ۱۵۸۵

حکیم مهر -  دومین کنگره بین المللی مدیریت بهداشتی و بیماری‌های آبزیان به همت سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران آبان ماه 89 برگزار می شود.
قرار است در این کنگره بین المللی همچون کنگره های ملی علوم آزمایشگاهی دامپزشکی و بین المللی دامپزشکی طیور که از اساتید برجسته عرصه دامپزشکی تقدیر شد، از مقام شامخ علمی استاد دکتر بابا مخیر، چهره ماندگار و استاد ممتاز دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران تجلیل شود.
بیماری ها، پیشگیری و درمان، مدیریت بهداشتی تغذیه، مدیریت کیفی آب و مدیریت بهداشتی مزارع تکثیر و پرورش از محورهای کنگره آتی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران است.
علاقمندان به شرکت در این کنگره تا 31 خرداد 89 فرصت دارند، خلاصه مقالات خود را به دبیرخانه دومین کنگره ی بین المللی مدیریت بهداشتی و بیماری های آبزیان ارسال کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به پایگاه اینترنتی www.icahmd.com مراجعه نمایید.


گفتنی است تاکنون در کنگره‌هایی نظیر علوم آزمایشگاهی دامپزشکی و طیور از اساتید برجسته دامپزشکی و چهره های ماندگار کشورمان از جمله استاد دکتر تاج بخش و استاد دکتر شیمی تقدیر بعمل آمده است و این اقدام شایسته سازمان نظام دامپزشکی در تجلیل از چهره های ماندگار با استقبال گسترده صنف دامپزشکی روبرو شده است.

 

 

نظر شما
ادامه