کد خبر: ۱۶۹
به گفته دکتر هدایت حسینی براساس بخشنامه شماره 1/7/9811/د مورخ 3 مهرماه 87 این اداره کل، واردات شیرخشک صنعتی و یا محصولات حاوی شیرخشک از کشور چین به دلیل احتمال آلودگی به ملامین ممنوع شده است...

در پی اعتراض دامداران به واردات شیرخشک از چین؛ مدیرکل نظارت برمواد غذایی، آرایشی و بهداشتی اظهار کرد: تاکنون هیچ منبع تولید کننده شیرخشک صنعتی از کشورهای آسیایی و به خصوص چین دراین اداره ثبت نشده است.

دکتر هدایت حسینی در رابطه با تجمع دامداران در مقابل وزارت بازرگانی که در اعتراض به واردات شیرخشک آلوده به ملامین از کشور چین صورت گرفته بود، گفت: واردات شیرخشک صنعتی با مصرف انسانی به کشور، مشروط به ثبت منبع (کارخانه) تولیدکننده خارجی می‌باشد و تاکنون هیچ منبع تولیدکننده شیرخشک صنعتی از کشورهای آسیایی و بخصوص چین در این اداره کل به ثبت نرسیده است و منابع ثبت شده شیرخشک در وزارت بهداشت از کشورهای آلمان، هلند، استرالیا و نیوزلند می‌باشند.

براین اساس، به گفته دکتر هدایت حسینی براساس بخشنامه شماره 1/7/9811/د مورخ 3 مهرماه 87 این اداره کل، واردات شیرخشک صنعتی و یا محصولات حاوی شیرخشک از کشور چین به دلیل احتمال آلودگی به ملامین ممنوع شده است.

نظر شما
ادامه