کد خبر: ۱۷۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهردر حالی که دکتر آقامیری رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور بارها در مصاحبه با نشریه حکیم مهر و سایر رسانه‌ها از راه‌اندازی سامانه اورژانس دامپزشکی خبر داده و تاکنون هم عملیاتی نشده است این بار دکتر مجتبی نوروزی رئیس سازمان دامپزشکی کشور از راه اندازی ستاد مدیریت بحران دامپزشکی خبر داده که ظاهراً قرار است به مرحله اجرا هم درآید.

دکتر نوروزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از افتتاح طرح ستاد مدیریت بحران دامپزشکی در 22 فروردین امسال خبر داد و تصریح کرد: سازمان دامپزشکی در نظر دارد نسبت به افتتاح طرح ستاد مدیریت بحران و حوادث غیر مترقبه اقدام  و نیروهای واکنش سریع دامپزشکی را برای انجام عملیات و نجات در بلایای طبیعی ساماندهی و معرفی کند.
وی تصریح کرد: در این راستا و بر اساس دعوت به عمل آمده اعضا کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی در روز یک شنبه 22 فروردین ضمن بازدید از توانمندی ها و  آزمایشگاه تشخیص بیماری های دام وطیور سازمان دامپزشکی طرح مدیریت بحران را نیز به طور رسمی افتتاح خواهند کرد.
 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۱
0
0
با سلام لطفا به مسولین بفرمایید به جای تشکیل ستاد:بوهران از وارد کردن گاو زنده حامل ویروس تب برفکی به جای عیدی شب عید خودداری کنند.
نظر شما
ادامه