کد خبر: ۱۸۵۲۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

مراسم روز ملی دامپزشکی به همت سازمان دامپزشکی کشور و با حضور مقامات رسمی از ساعت 15 تا 18 روز دوشنبه چهاردهم مهر ماه در سالن همایش های بین المللی سازمان حفاظت محیط زیست (آدرس: تهران، ضلع شمالی بزرگراه حکیم، بین بزرگراه شیخ فضل الله و یادگار امام، پارک طبیعت پردیسان، سازمان حفاظت محیط زیست) برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است که در سال جاری، سازمان دامپزشکی کشور اطلاع رسانی خوبی را در خصوص روز ملی دامپزشکی انجام داده و بیلبوردهای آن در نقاط مختلف در سطح شهر مشاهده می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارمند
|
-
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
0
0
با سلام و تبریک روز ملی دامپزشکی
از مظلومیت این حرفه همین بس که پس از ۹۰ سال هنوز هم مکان مناسبی جهت برگزاری مراسم خود حتی در سازمان دامپزشکی کشور نداریم!!!‌
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
0
0
((دامپزشکی حرفه ما نیست، دامپزشکی افتخار ماست و دامپزشک، لقبی است که ما بدان مفتخریم)). چهاردهم مهرماه، روز دامپزشکی بر همه اساتید، همکاران و دوستان گرامی، مبارک باد.
آشنا
|
-
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
0
0
با سلام و درود ویژه بر همکار ارجمند و دانشمندمان جناب آقای دکتر دباغ مقدم عزیز و تبریک به کلیه همکاران زحمت کش در عرصه دامپزشکی.
كارمند
|
-
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
0
0
با سلام . روز دامپزشكي را بر همه پرسنل محترم دامپزشكي تبريك مي گوييم . 14 مهر روز دامپزشكي در استان ما قزوين نيز برگزار گرديد نكته اي كه قابل ذكر است اينكه اين مراسم در سنوات گذشته توسط نظام دامپزشكي با گرفتن مبالغي از اعضاء نظام دامپزشكي و پرسنل محترم دامپزشكي دريكي از سالن هاي شهر بگزار مي گرديد كه همكاران با خانواده هاي خودشان مي توانستند در جشن 14 مهر كه با هزينه خودشان برگزار مي گرديد شركت كنند . اما سال 93 جشني كه برگزار شد فقط خود همكاران دولتي در سالن آمفي تتائر دامپزشكي به صورت خشك برگزار شد نخست با طعنه و كنايه و اعتراض مسئول برگزار جشن سپس مسئول محترم ولي فقيه در آخر مدير كل محترم دامپزشكي به همكاران محترم كه چرا نيم ساعت با تاخير به سالن آمده اند گذشت و جناب دكتر سيد بهمن نقيبي مدير كل دامپزشكي استان در صحبتشان از اجحافي كه به دامپزشكي وارد شده صحبت نمودند و از همكاران خواستند كمابيش به كار خود ارزش قرار دهند و در انتهاي از تعدادي كارمند نمونه تجليل قرار گرفت كه هر كدام با جملات بلند مدير كل محترم در باب تحسين و اهتمام به كار بيشتر در سه نفر هم كار بيشتر گرفت با جملات تمخسر آميز مانند كه اين آقاي دكتر فقط 10 درصد كار مي كنند و با همين ده درصد نمونه هستند و يا غيره
جشن با جلسه پرشش وپاسخ ادامه يافت در حدود 15 دقيقه بطوريكه چند نفر توانستند مشكلات مورد نظر خود را در ميان بگذارند كه سريعا توسط مسئول برگزاري جشن پايان يافت و اجازه ادامه پرشش و پاسخ داده نشد . نكته اي كه قابل ذكر است به سوالات افراد جناب مدير كل با خنده و شوخي بدون وارد به سوال و مشكل اصلي سعي در رد شدن آن داشتند و در آخر جشن با پذيرايي كه به تعداد نفرات موز و سيب و غيره به پايان رسيد .
واقعا سازمان دامپزشكي انقدر درمانده شده كه نمي تواند يك جشن در خور پرسنل و خانواده محترم دامپزشكي بگيرد
مدير كل محترم دامپزشكي چرا نمي تواند بطور مستيقم و بدون واسط به سوالات همكاران جواب دهد و با شوخي و خنده سعي در بي اهميت نشان دادن موضوع نشان مي دهد
سپاسگذارم
نظر شما
ادامه