کد خبر: ۱۹۴۴
درصورتی که سازمان دامپزشکی کشور به دنبال استقلال خود باشد هیات مدیره و تک‌تک اعضای این جامعه به‌عنوان سربازان این سازمان، خدمت خواهند کرد/برای این کنگره هزار و 700 مقاله جهت بررسی به دبیرخانه علمی این کنگره ارسال و 35 کمیته داوری توسط دبیرخانه انتخاب شد...

حکیم مهر -  رییس هیات مدیره جامعه دامپزشکان ایران، با اشاره به این که شانزدهمین کنگره دامپزشکی ایران توسط تشکل‌ها برگزار شده است، ‌گفت: با توجه به ربط این کنگره به تشکل‌ها، از مسوولان انتظار داریم از تشکل‌ها حمایت کرده و بخشی ازتصدی‌گری‌های دامپزشکی را به تشکل‌ها واگذار کنند.

دکتر ناصر نبی‌پور در مراسم افتتاحیه شانزدهمین کنگره دامپزشکی ایران افزود: جامعه دامپزشکان ایران اعلام می‌کند درصورتی که سازمان دامپزشکی کشور به دنبال استقلال خود باشد ، هیات مدیره و تک‌تک اعضای این جامعه به‌عنوان سربازان این سازمان، خدمت خواهند کرد.

در ادامه این مراسم ایرج نوروزیان - دبیر کمیته علمی این کنگره - نیز با اشاره به اینکه استارت این کنگره از9 ماه پیش زده شد، ادامه داد: برای این کنگره هزار و 700 مقاله جهت بررسی به دبیرخانه علمی این کنگره ارسال و 35 کمیته داوری توسط دبیرخانه انتخاب شد که از مجموع این مقالات 320 مقاله به‌عنوان سخنرانی و 933 مقاله به‌شکل پوستر در 35 پنل توسط اعضای کمیته علمی انتخاب و تنظیم شد ضمن اینکه در کنار این مجموعه 7 کارگاه علمی تدارک دیده شده است.

گفتنی است در برگزاری این کنگره که به مدت سه روز در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی ادامه دارد، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان نظام دامپزشکی، سازمان شیلات و تحقیقات شیلات، موسسه واکسن و سرم‌سازی رازی و دانشکده‌های دامپزشکی دانشگاه تهران، گرمسار، کرج، علوم پزشکی ارتش و کلیه تشکل‌های تولیدی و خدماتی مرتبط همکاری داشته‌اند.

 

نظر شما
ادامه