کد خبر: ۱۹۶۳۵

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حسن رشیدمیاب دبیرکارگروه تخصصی آزمایشگاههای دامپزشکی استان در جمع برخی از مسئولین امر اداره کل دامپزشکی به ارائه‌ گزارشی از انجام طرح آزمایشی واگذاری اماکن بلا استفاده دولتی دامپزشکی به بخشهای خصوصی وابسته پرداخت و گفت: موضوع این طرح از ابتدای سال در برخی از شهرستانهای استان مطرح و پیگیری شد که طی آن ارزیابی طرح و گزارش‌های آن از سوی کارشناسان ارائه گردید.

وی افزود: به منظور استفاده بهینه از امکانات موجود و امکان ارائه بهتر خدمات دامپزشکی در مناطق محروم و تشویق بخش خصوصی در سرمایه گذاری در این گونه مناطق، طرح واگذاری اماکن بلا استفاده دولتی دامپزشکی در دو شهرستان استان اصفهان صورت گرفت.

رشید میاب با بیان این‌که ارزیابی مربوطه توسط کارشناسان در کارگروه انجام شده، افزود: بر طبق انتظار جمع بندی عملکردی اجرای این طرح در دو شهرستان گلپایگان و سمیرم در استان بسیار موفق ارزیابی شده است که گزارش مربوطه جهت پیشنهاد اجرایی در دیگر استانها به معاونت تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور نیز ارسال گردید.

وی با اشاره به نظر موافق اکثر اعضای این کارگروه در واگذاری اماکن بلا استفاده دولتی دامپزشکی به بخش خصوصی وابسته در دیگر شهرستانهای مستعد استان که قابلیت اجرایی دارند، افزود: در شروع آزمایشی این طرح موفق، آزمایشگاه شبکه دامپزشکی و پست دامپزشکی گوگد در شهرستان گلپایگان و همینطور پست دامپزشکی دنا کوه (روستای بیده) در شهرستان سمیرم واگذار شده است.

وی در پایان با اشاره به شرایط کنونی کشور و اتخاذ رویکرد اقتصاد مقاومتی مدیریت این اداره کل در سال جاری عنوان کرد: اکثر سیاست‌ها و اولویت‌های این اداره کل در جهت برخی از اصلاحات با این رویکرد و حمایت از بخشهای خصوصی وابسته تنظیم شده است.

 

 

برچسب ها: اصفهان، واگذاری،
نظر شما
ادامه