کد خبر: ۲۱۱۸
تعداد نظرات: ۷ نظر

حکیم مهردکتر احمد مجیدی ، معاون سابق رفاه و امور اجتماعی سازمان نظام دامپزشکی بعد از چند ماه وبلاگ شخصی خود را به روز کرد و مطلبی با عنوان (تب برفکی نوروزی) نوشت.


متن کامل این مطلب به این شرح است :

 

   تب برفکی نوروزی - دکتر احمد مجیدی


همانطور که چندین ماه پیش و اگر درست بخواهم بگویم دو سال قبل پیش‎بینی می‎کردم اوضاع مملکت از نظر اقتصادی و صد البته وضعیت دام و دامپزشکی بسوی گل و بلبل شدن حرکت میکند!!!!!!!!!!
و خدا را شکر که از چهار گوشه جهان برای راحتی ما برادران عزیز مسلمان !!! تمام نعمتها را دارند وارد می‎کنند و احتیاج به زحمت و سختی و دردسر تولید نباید داشته باشیم وجای هیچگونه نگرانی نیست!!!!!!!
وهزار البته سازمانتین دامپزشکی – سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی – کشور هنوز در خواب خرگوشی و عزل ونصب و.... می‎باشند؟؟؟
یادتان هست اندر محاسن سازمانتین مقتدر و معظم دامپزشکی (سازمان دامپزشکی و سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ) مطالبی می‎نوشتم وشما دوستان به ما ایراد می‎گرفتید !!!
ما این سویه جدید تب برفکی را بنام نامی نوروزی نامگذاری می‌کنیم (تب برفکی نوع هندی و غیره نداریم) به دو دلیل :
۱-  همزمانی انتشار این سویه جدید در سال جدید و از ابتدای سال که نوروز است.
۲-  همزمانی انتشار این سویه در زمان ریاست دکتر نوروزی !!!!
خب بالاخره چرا ما باید نام جدید بیماری را از کشور های غربی و کافر بگیریم ؟؟؟
بهتر نیست از این به بعد در هر سال که بیماری جدیدی به کلکسیون بیماریهای این کشور اضافه شد نام ریاست سازمان را روی آن بگذاریم تا هم تلاش و ایثار و خدمت این مدیران برای همیشه محفوظ باشد و از یادها نرود و هم با نام ایرانی از الفاظ و اصطلاحات سخیف و زشت غربی دور باشیم ؟؟؟؟؟


گفتنی است دکتر احمد مجیدی اولین معاون سازمان نظام دامپزشکی در دوره ریاست دکتر سید محمد آقامیری بود که معاونت تازه تأسیس رفاه و امور اجتماعی را بعهده گرفت و پس از مدتی از این سمت استعفا کرد و آن معاونت هم مدت کوتاهی با سرپرست اداره شد و بعد از انتصاب معاون جدید – دکتر کشاورز – این معاونت ظرف مدت کوتاهی به طور کلی از ساختار سازمانی سازمان نظام دامپزشکی حذف شد!

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آشنا
|
-
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۵
0
0
تا آنجائی که بنده سراغ دارم ایشان بدلیل ............... از جایگاه معاونت سازمان نظام از این سمت عزل شد نه اینکه استعفاء بدهد!!! و این جای تقدیر از دکتر آقامیری است که علیرغم ارتباط بسیار قدیمی با ایشان، ملاحظه ای نکرد و ایشان را عزل کرد
حکیم مهر
|
-
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۵
0
0
(پاسخ به آشنا) : لطفاً از ایراد اتهام به افراد جداً بپرهیزید و اینگونه مسائل را از مبادی ذیربط و ذیصلاح پیگیری فرمایید. با تشکر
همكار دامپزشك
|
-
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۶
0
0
سلام
در يكي از اظهار نظرها اينجانب سويه جديد را به اين علت كه آغاز واردات دام زنده مربوط به دوره وزارت مهندس اسكندري و رياست دكتر نوروزي بود آنرا سويه تب برفكي نور اسكندر ناميده بودم كه مسئولين محترم سايت حكيم مهر از درج اين عبارت خودداري كرده بودند .حال با توجه به ديدگاه همكار محترم آقاي دكتر مجيدي و تشكر از اظهار نظر ايشان خواهشمند است اين نظريه را درج بفرماييد . به اميد آنكه جامعه دامپزشكي در بحث تب برفكي بيش از اين حساسيت به خرج بدهند ونگذارند حرمت و عزت كارشناسان خدوم دامپزشكي به خاطر بي درايتي هاي مسئولين سابق سازمان دامپزشكي خدشه دار گردد .
همكار دامپزشك
مرتضوی
|
-
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۸
0
0
دوستان رک بگویم از این مفاله اصلا خوشم نیامد علم خصومت بر نمی دارد .لطفا این کامنت را بردارید
دامپزشک دوستدار وطن
|
-
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۸
0
0
با سلام
صرف نظر از اظهار نظر های دوستان که بعضا رنگ وبوی سیاسی و ... بخود گرفته پیشنهاد می شود برای قدردانی و ... این موضوع یعنی نامگذاری اتفاق مهم سال در دامپزشکی به نام ریاست سازمان را به رای بگذارید . شاید برای جلوگیری از دریافت زرشک طلایی مثل فیلم ها در این موضوع هم اقداماتی برای دامپزشکی در کشور صورت گیرد .
مسئول فني
|
-
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۹
0
0
با سلام و تشكر
ازپيشنهاد خوب دكتر مجيدي تشكر ميكنم واز مسئولان حكيم مهر درخواست مينمايم اين پيشنهاد را در معرض رايگيري قرار دهند هرچند كه با توجه به اشنايي با مسئولان حكيم مهر چون با منافعتان سازگار نيست بهانه مياوريد
سعید
|
-
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۳۱
0
0
با اينگونه اظهار نظرهاي بچه گانه اينقدر جايگاه دامپزشكي را در افکار عمومي متزلزل نكنيد
نظر شما
ادامه