کد خبر: ۲۱۷۷۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

عرضه کنسرو سر و دم گرفته‌شده ماهی ساردین در بسته‌بندی‌های مستطیل به‌صورت سس‌دار، روغنی و دودی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر کشور آغاز شد.

مدیرکل توسعه بازار سازمان شیلات امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این خبر گفت: سه نوع فرآورده جدید کنسروی به تولید انبوه رسیده است و در حال حاضر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای وجود دارد.

عیسی گلشاهی با بیان اینکه ساردین از ماهیانی است که مصارف انسانی آن کمتر بوده، افزود: در راستای افزایش ماهیان در سبد غذایی مردم و با توجه به خواص این ماهی، سه نوع کنسرو جدید ساردین به تولید تجاری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: کنسرو ساردین به‌صورت ساردین در سس، روغن و نوع دودی شده، برای نخستین‌بار در بسته بندی‌های چهارگوش و به وزن 150 گرم تولید شده است.

گلشاهی ادامه داد: در حال حاضر قیمت هر قوطی کنسرو ساردین در فروشگاه‌های زنجیره‌ای پنج‌هزار و 150 تومان است که با افزایش تولیدات از مرز یک میلیون تن، 10 درصد از قیمت آن کاسته می‌شود.

وی تصریح کرد: بسته‌بندی‌های چهارگوش در بخش کنسرو ماهی در ایران وجود نداشته، اما کنسرو فوق در بسته‌بندی‌های مستطیل عرضه می‌شود.

گلشاهی یادآور شد: در حال حاضر 350 هزار قوطی تولید کنسرو ساردین داریم که به تدریج به یک میلیون تن خواهد رسید.

عرضه آبزیان در نمایشگاه‌های طرح ضیافت

مدیرکل توسعه بازار سازمان شیلات درباره بازار آبزیان در ماه رمضان نیز تأکید کرد: همزمان با آغاز نمایشگاه‌های طرح ضیافت، بخش آبزیان نیز حضوری فعال دارد، به‌گونه‌ای که بر اساس تقاضا، انواع مختلف آبزیان دریایی، ماهیان جنوب، قزل‌آلا و میگو قابل عرضه است.

وی اظهار داشت: قیمت ماهیان عرضه‌شده در نمایشگاه طرح ضیافت همچون نمایشگاه‌های عیدانه از تخفیف برخوردار است.

گلشاهی همچنین گفت: عرضه آبزیان در کنار سایر مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان برای آن است که عادت غذایی مرم تغییر کند، زیرا عده‌ای معتقدند که در فصل گرم سال نباید ماهی مصرف کرد، زیرا تشنگی را افزایش می‌دهد.

وی در پایان افزود: در ماه مبارک رمضان در تعدادی استان‌ها مصرف ماهی افزایش می‌یابد که امیدواریم تمامی مردم برای حفظ سلامتی خود از این فرآورده پروتئینی استفاده کنند.

 

 

برچسب ها: ساردین، کنسرو،
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکترای دامپزشکی
|
-
|
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
0
0
کلا منبع خبرتون شده ایانا؟ چرا اینقدر اخبار کم ارزش چاپ می کنید؟همش خبراتون محدود شده انگار هیچ خبری تو جامعه دامپزشکی و این حول و حوالی اتفاق نمیفته.هر چی اونا میزارن کپی می کنید
هموطن
|
-
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
0
0
برادر من این سایت بنظرم داره با هزینه شخصی اداره میشه و همین هم که سرپا نگهش داشتن خیلی عالیه
حکیم مهر جان موفق باشی
دکترای دامپزشکی
|
-
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
0
0
یعنی چی برادر من. یعنی قراره چون با هزینه شخصی اداره میشه هر خبری منتشر کنه و اینقدر زرد بشه؟ این سایت مث خیلی سایت های دیگه دامپزشکی و شبیه خودش در دروان قبلی داره شخصی اداره میشه و قرار نیست مطالب زرد بزاره و فکر نکنیم ماهی ساردین در قالب بسته جدید خبری از دامپزشکی باشه و کلا ایانا سایت کشاورزیه و دلیلی نداره هم سطح اونا مطلب بزاره
نظر شما
ادامه