کد خبر: ۲۲۴۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

رییس سازمان دامپزشکی کشور ارتقا سطح کیفی محصولات تولید داخل را با اهمیت برشمرد و گفت: برای رفع مشکلات درحوزه تولید، در عین واقع گرا بودن باید عملگرا بود

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر مهدی خلج در جلسه مشترک با استاندار لرستان که به منظور چگونگی فراهم آوردن زمینه های حمایت از سرمایه گذاران بخش تولید داروهای دامپزشکی در زمینه ارتقاء کیفی و اثر بخشی این مواد با حضور تعدادی از تولیدکنندگان داروهای دامپزشکی استان لرستان در سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد، افزود: حمایت از تولید داخلی با کیفیت، اثر بخش وسالم از اولویت های سازمان دامپزشکی است.

وی ادامه داد: باید تلاش شود که تولید داروهای دامپزشکی به گونه ای باشد که در رونق صادرات مؤثر باشد .

هوشنگ بازوند استاندار لرستان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر اینکه ارتقاء کیفیت داروهای دامپزشکی یک ضرورت است، ضمن تقدیر از خدمات دامپزشکی در ارتقاء سلامت عمومی جامعه، بر ضرورت حمایت از بخش خصوصی فعال این حوزه تاکید کرد .

استاندار لرستان اضافه کرد: ما در استانداری لرستان در جهت تکریم ارباب رجوع یک پنجره واحد طراحی کرده که از تمامی ادارات نماینده ای در آن حضور دارند و در مدت کوتاه کار مراجعین انجام می شود.

بازوند تاکید کرد: دولتی ها باید مشاور بخش خصوصی در جهت ارتقای کیفیت خدمات باشند.

در پایان جلسه ضمن تبیین راهکارهای حصول به نتیجه، استاندار لرستان نیز به تجهیز ، راه اندازی و تامین نیروی انسانی متخصص مرکز بررسیهای دارویی دامپزشکی در استان لرستان تاکید کرد.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
0
فقط حرف !
ناشناس
|
-
|
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
0
0
مثل اینکه هنوز هم ........... همه کاره است ظاهرا ................ نه تنها اطلاعات دارویی نداشته بلکه سرپوش دفتر برای ساکت شدن اعتراضات است
نظر شما
ادامه