کد خبر: ۲۲۵۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

معارفه رییس جدید دامپزشکی شهرستان اشتهارد با حضور مسئولین استانی وشهرستانی برگزار شد .

رئیس جدید اداره دامپزشکی شهرستان اشتهارد روز چهارشنبه در آیینی با حضور مسوولان استانی و محلی معرفی شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین از خدمات سه ساله «دکتر داود کاظمی اقدم»، قدردانی و «دکتر سعید حسنی انزابی» به عنوان رئیس جدید اداره دامپزشکی اشتهارد معرفی شد.

مدیرکل دامپزشکی استان البرز در این آیین گفت: امروزه مهمترین دغدغه دامپزشکی تامین غذای سالم مردم با همکاری دستگاه های نظارتی و قضایی است.

«دکتر علی اصغر شریفی» افزود: مجموعه دامپزشکی در تلاش است با نظارت بر فرآورده های دامی در حوزه تولید، عرضه و توزیع نسبت به تامین غذای سالم اقدام کند.

وی اظهارداشت: با توجه به وجود بیش از 800 بیماری مشترک میان انسان و دام، نظارت بر بهداشت دام امری حائز اهمیت است.

شریفی اعلام داشت: بیش از 30 درصد از مجموعه دامپزشکی به دلیل ارتباط مستقیم به بیماری های مشترک بین انسان و دام دچار می شوند.

مدیرکل دامپزشکی استان البرز گفت: امیدواریم با ارتقاء سطح بهداشت عمومی بتوانیم در کنترل و پیشگیری از بیماری های مشترک میان انسان و دام گام برداریم.

اینانلو فرماندار اشتهارد در این جلسه با تقدیر از تلاش های دکتر کاظمی رییس سابق دامپزشکی در راه انداری اداره دامپزشکی شهرستان گفت: دکتر کاظمی در مدت سه سال حضور خود در اداره دامپزشکی اشتهارد خدمات ارزنده ای به پرورش دهندگان واحدهای تولید دام و طیور ارائه دادند که قابل تقدیر است.

وی در ادامه با اشاره به خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید در همه عرصه ها خصوصاً پزشکی و علمی، افزود: بخش کشاورزی و دامداری هم باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

اینانلو مدیریت صحیح آب واصلاح الگوی کشت و مکانیزه کردن دامداریهای و واحدهای پرورش طیور را از راههای مهم برون رفت از بحران بی آبی در منطقه عنوان کرد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: شهرستان اشتهارد یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات دامی و طیور در استان محسوب می شود که وجود یک مجموعه دامپزشکی مجهز در کنار این واحدهای تولیدی بسیارضروری است.

فرماندار اشتهارد کنترل بیماری های مختلف دام و طیور، واکسیناسیون به موقع و تشخیص سریع بیماری های احتمالی موجود و سرکشی پی در پی در ساعات مختلف روز به واحدهای تولیدی محصولات دامی و طیور منطقه را از جمله خدمات ارزشمند اداره دامپزشکی اشتهارد در این مدت سه سال تصدی دکتر کاظمی و تیم بازرسی این اداره عنوان کرد.

در پایان این جلسه از زحمات دکتر داوود کاظمی تقدیر و دکتر سعید حسنی به عنوان رییس جدید اداره دامپزشکی شهرستان اشتهارد معرفی شد.

این آیین با حضور فرماندارو سایر مسوولان شهرستان اشتهارد در سالن شهدای فرمانداری اشتهارد برگزار شد.

شهرستان اشتهارد با بیش از 35 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان البرز قرار دارد.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خادمی
|
-
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
0
انسان سالم- پرانرژی و توانایی هستند انتصاب بجایی بود به ایشان تبریک عرض میکنم
ناشناس
|
-
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
0
تبریک به آقای دکتر حسنی و آرزوی موفقیت و بهروزی برای ایشان.دکتر سرکشیک
همکار دولتی دامپزشکی البرز
|
-
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
0
دامپزشکی البرز به شناسایی و تربیت چنین نیروهایی نیازمند است متاسفانه در سابق نقش مدیر کل در سازندگی مجموعه ضعیف بود و نظارتها و اصلاح امورضعیف بود به موضوع آموزش وتربیت مدیران توجه نمیشد در انتصابات وعزل به سفارشات دیگران بیشتر توجه میکردند واسترس مدیریتی مانع تصمیم گیری ها و حمایت های بحق بود خوشبختانه اقای دکتر شریفی اعتماد به نفس فوق العاده ای دارند به مجموعه مسئولیت داده اند تا مسایل بهتر روشن شود و مطمئنا باصبر وحوصله از توانمندی همه نیروها در جایگاه مناسب بهره مند خواهند شد
نظر شما
ادامه