کد خبر: ۲۲۵۶۶
تعداد نظرات: ۳۸ نظر
رئیس سازمان نظام دامپزشکی با حضور در استودیوی شبکه یک سیما و برنامه زنده «سیمای آبادی» به معرفی رشته دامپزشکی و فعالیت‌های سازمان نظام دامپزشکی پرداخت ...

حکیم مهر - رئیس سازمان نظام دامپزشکی عصر روز چهارشنبه با حضور در استودیوی شبکه یک سیما، در برنامه زنده «سیمای آبادی» حضور یافت و به سوالات مجری این برنامه در خصوص رشته دامپزشکی و فعالیت های سازمان نظام دامپزشکی پاسخ گفت.

در ابتدای این برنامه دکتر صفری به ارائه توضیحاتی درباره گوناگونی و گستردگی رشته دامپزشکی پرداخت و اهمیت و نقش این رشته در سلامت جامعه را یادآور شد.

وی سپس وظایف سازمان نظام دامپزشکی را برشمرد و تعداد اعضای سازمان را 33 هزار نفر شامل 14 هزار دکتر دامپزشک و 19 هزار نفر سایر رده های دامپزشکی (مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد) اعلام کرد.

دکتر صفری سپس به ارائه آماری درخصوص فعالین حوزه دامپزشکی پرداخت و بیان داشت: 5200 کلینیک دامپزشکی، 1700 داروخانه دامپزشکی، 300 آزمایشگاه، 900 مرکز واکسیناسیون و 7500 مسئول فنی در 26 بخش مختلف در سراسر کشور مشغول به کار هستند.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی درباره ظرفیت پذیرش دانشکده های دامپزشکی خاطر نشان ساخت: تعیین ظرفیت پذیرش و نسبت جنسی دانشجویان دامپزشکی، در ستادی راهبردی در وزارت جهاد کشاورزی تعیین می گردد و سازمان نظام دامپزشکی هم در این ستاد حضور فعال دارد. در حال حاضر 23 دانشکده دامپزشکی شامل 12 دانشکده دولتی و 11 دانشکده آزاد در کشور دانشجو می پذیرند.

وی افزود: ظرفیت پذیرش پیشنهادی این ستاد راهبردی در سال جاری 500 دانشجوی دامپزشکی با نسبت 50% پسر و 50% دختر بوده است. در سال های گذشته در دانشکده های دامپزشکی تعداد دختران از پسران پیشی گرفته بود که به همین دلیل ظرفیت پذیرش دانشجویان دختر حداکثر 50% تعیین شده است.

دکتر صفری خاطر نشان کرد: فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی قادر به ادامه تحصیل در 56 رشته تخصصی مختلف دامپزشکی و علوم پایه پزشکی می باشند.

 

وی در پاسخ به سوال مجری درخصوص مهمترین دستاورد سازمان نظام دامپزشکی در یک سال گذشته، بیان داشت: شخصاً معتقدم که مهمترین دستاورد این سازمان در دوره جدید، معرفی توانمندی های سازمان نظام دامپزشکی و اعضای آن برای کسب اعتماد بوده است که موجب شده است بسیاری از امورات را برعهده بگیریم.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی در پایان، وظایف سازمان دامپزشکی را ساماندهی اعضاء، تعیین صلاحیت حرفه ای اعضاء، رتبه بندی، صدور پروانه بهداشتی اماکن دامی و ایجاد بازار کار با حفظ شئونات حرفه ای برای اعضاء برشمرد و یادآور شد که 10 هزار پروانه بهداشتی دامپروری توسط این سازمان صادر شده است.

سوال پیامکی این برنامه هم به شرح زیر بود:

مسئول و متولی نظارت بهداشتی بر مواد غذایی با منشاء دامی کدام نهاد است؟

1) سازمان غذا و دارو    2) سازمان ملی استاندارد    3) سازمان دامپزشکی کشور    4) شرکت پشتیبانی امور دام کشور

 

لازم به ذکر است که «دکتر حسام‌الدین اکبرین»، مشاور رییس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا. نیز روز گذشته در برنامه مجله کشاورزی شبکه بازار حضور یافت و به معرفی رشته دامپزشکی پرداخت.

 

انتشار یافته: ۳۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر.ح.ر دامپزشک
|
-
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
0
0
چرا از وظعیت امنیت شغلی دامپزشکی هیچ چیز نمی گن چرا از در آمدهای پایین دامپزشکی با توجه به چالش های بالای دامپزشک تو محیط کار هیچ چیز نمی گن چرا از وظعیت بی کفایتی تظام دامپزشکی در برابر متصدیان واحد برای حقوق مسئول فنی و بهداشتی دامپزشکی هیچ چیز نمی گن
چرا نمی کن ما در برابر متصدی واحد سکوت می کنیم و از حقوق و مسئول فنی در برابر متصدی واحد دفاع نمی کنیم چرا از وظعیت تداخل شرح وظایف مسئولین فنی بهداشتی با انتظارات متصدیان واحدها چیزی نمی گن
چرا از جا نه افتادن مسئول فنی به عنوان یک ناظر و کارمند نظام و سازمان دامپزشکی بر کار کرد متصدی واحدها چیزی نمی گن چرا نمی گن دوره 5 سال نظام تموم شده ولی ماها نمی خوایم پست ها را ترک کنیم و انتخابات نظام دامپزشکی را هم برگذار نمی کنیم
ناشناس
|
-
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
0
0
دکتر جان! ............ 23 دانشکده فقط 500 نفر ظرفیت! هر واحد آزاد به تنهایی 100 نفز پذیرش میکنه و روزانه تهران شبانه تهران و ....! تا کی آمار ........ آخه!!!
دامپزشك
|
-
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
0
0
چرا انتخابات رو سه ماه سه ماه عقب مى اندازن ! اين سى و سه هزار تا دامپزشك هم لام تا كام صداشون در نمى آد ! هفت هزار مسئول فنى رو نمى تونند سو سامان بدن ! چرا اين سايت بابت به تعويق افتادن انتخابات هيچ خبرى نمى زاره !
ناشناس
|
-
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
برادر من ٧ سال از انتخابات نظام استانها گذشته و شما حاضر به برگزاري انتخابات نيستيد و شنيده ها نشان از يارگيري گسترده و مديريت سازمان و انتخابات توسط پدرخوانده كه در شرف بازنشستگي است دارد. وارد نمودن افراد پرونده دار نتنها مشكلي را حل نمي كند بلكه اين سازمان رامضمحل مي نمايد
ناشناس
|
-
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
ازاد ها بالای 100 تا میگیرند چ وضعشه
ناشناس
|
-
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
کدوم توانمندی دلت خوشه ها!چرا مطالبات بخش خصوصی پیگیری نمی شود و باز توپ رو تو زمین سازمان دامپزشکی میندازید!عدم اجرای ماده 19 و ماده 5 و ...............مسئول فنی
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
بسمه تعالی. با اهداء سلام و احترام. ان شاء الله جناب دکتر صفری این کامنت را بخوانند و در آن تأمل فرمایند :
1 - در اینکه شما توانستید التهاب گذشته را به آرامش (البته گاهی به سکوت و سکون که لاجرم آرامش هم می آورد متوسل بوده اید) تبدیل کنید اقدامی مثبت و شایسته تقدیر است.
2 - در نوآوری مدیریتی و ابتکارات و خلاقیت تقریبا نه تنها کار خاصی انجام نشده (یا حداقل ما ندیده ایم) بلکه به عقب هم برگشته اید. (از جمله حضور معاونین قبلی نظام دامپزشکی)
3 - در خصوص سایر رده های دامپزشکی هیچ فعالیت جدید یا در خور توجهی نداشته اید.
4 - در خصوص صندوق تعاون و رفاه متاسفانه هیچ فعالیتی که به سود قاطبه صنف دامپزشکی باشد نداشته اید.
5 - در خصوص بازآموزی کلاسها به سبک قدیم کماکان ادامه یافته و متاسفانه عزمی در واگذاری امور به انجمن های علمی دیده نشده است.
6 - در خصوص پلمپ سازمان نظام دامپزشکی هیچ احترامی به اعضاء گذاشته نشده و اطلاع رسانی نشده است.
7 - مکاتباتی با مسئولین و نهادهای مختلف (برخلاف رکود گذشته) داشته اید که شایسته تقدیر است اما از نتیجه این مکاتبات هیچ اطلاع رسانی خاصی انجام نشده است
8 - با برخی از نهادها جلساتی داشته اید (از جمله پرسنل ارتش و غیره) که کار مناسبی است.
9 - رضایتمندی مسئولین فنی بهداشتی پایین است و براحتی مسئولین کشتارگاه ها و صنوف مشابه از اجرای قانون استنکاف کرده اند و نامه منتشر نموده اند اما در اینجا که باید محکم می ایستادید و جلوی آنها به نفع صنف موضع می گرفته اید چیزی ندیدیم!
10 - پولی کردن امتیاز بازآموزی و ادامه گرفتن پول برای انتشار نشریه نظام دامپزشکی (که اطلاع رسانی در آن وظیفه شما است) کماکان به روش اشتباه گذشته در دوره شما هم ادامه دارد
11 - هیچ اطلاع رسانی شفافی از هزینه کرد مالی سازمان نظام دامپزشکی بخصوص منابع هزینه کرد حق عضویت اعضاء انجام نشده است که اگر بشود شجاعت شخص جنابعالی را می رساند.
12 - تعاونی مسکن نظام دامپزشکی متاسفانه در دوره شما هیچ اطلاع رسانی نداشته است
13 - نظام های دامپزشکی استانها بخصوص در استانهای بزرگ کشور هیچ عملکرد قابل ملاحظه ای نداشته اند (یا حداقل چیزی منتشر نشده است) و شما هم جلسه ای برای بررسی مسائل آنها نداشته اید که موثر باشد
14 - کمیته های تخصصی سازمان نظام دامپزشکی بدون دستورکار مشخص و ابتکار در دوره جدید دوباره عقب گرد کرده اند و محتوایی که منتشر شده نشان از این مسئله داشته است.(بعنوان مثال دوباره انتخاب رئیس و نائب رئیس کمیته و بازنگری آیین نامه داخلی کمیته و نظایر آن)
15 - ایجاد تغییر در سایت نظام دامپزشکی مناسب است اما متاسفانه به هیچ وجه سایت به روز و مورد استفاده ای نیست و در دوره شما اطلاع رسانی خوبی در این باره انجام نشده است
16 - هیچ اطلاع رسانی و شفاف سازی از برگزاری انتخابات شورای مرکزی و مسائل پیرامون آن انجام نداده اید
17 - متاسفانه آنطور که در این برنامه اعلام کرده اید تلاشی برای کاهش ظرفیت دانشجویان دامپزشکی نداشته اید یا لااقل نتوانسته اید نقش موثری ایفا نمایید.
18 - در حوزه مالیات (کاری که سازمان نظام پزشکی انجام داده است) کار موثری برای دامپزشکان و اعضای سازمان انجام نداده اید
19 - در حالی که کاردان دامپزشکی به عنوان جعلی دکتر کتاب چاپ می کند و آموزش می دهد یا دکترای علوم دامی طبابت می کند و آب از آب تکان نمی خورد، نظام دامپزشکی دست روی دست می گذارد و از وظیفه قانونی خود که احقاق حق صنف دامپزشکی است می گذرد.
20 - بدون آنکه کار ویژه و خدمتی اضافه به اعضاء ارائه دهید حق عضویت را افزایش داده اید که توجیه پذیر نیست
21 - به دنبال تغییر و اصلاح قانون نظام دامپزشکی (بخصوص اینکه رئیس سازمان نظام دامپزشکی رئیس شورای مرکزی نباشد و امکان سوال و استیضاح از وی باشد) نبوده اید.
22 - هیچ تحقیق علمی یا آماری از اعتمادسازی اعضاء انجام نداده اید (یا منتشر نکرده اید) ولی ادعا نموده اید که این اتفاق رخ داده است!
23 - در خصوص ایجاد بازار کار با حفظ شئونات حرفه ای که یک ادعای بزرگ است هیچ نشانه یا مصداقی ارائه ننموده اید!
و البته چند مورد دیگر که جای طرح آن در تریبون عمومی نیست. امیدوارم روی این مسائل تأمل نمایید و اگر آنها را صحیح یافتید در حل آن یا توجیه افکار عمومی بکوشید.
ناشناس
|
-
|
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
عجب دستاوردی! عظمت این دستاورد همه رو مبهوت کرده!!!!
محمد
|
-
|
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
آقای دکتر صفری به جای اینکه همیشه توی برنامه تلویزیونی به جای سایت اعضاء دامپزشکی صحبت کنی اونم سایتی که یا قطع یا تا بخواد کارت صادر بشه کلی دردسر داره بیا در رابطه ماده 5 جامع دامپروری صحبت کن که صدور پروانه اشتغال مسئولین فنی بهداشتی اماکن دامی ارقام اشاره سریع قانون که سازمان نظام دامپزشکی باید صادر کند هنوز اداره کل دامپزشکی صادر میکند. و عدم اجرای قانون افزایش بهره برداری صحبت کنید . عدم اجرای ماده 19 به جای اینکه نمونه قراردادهای چهار جانبه را از شهرستان خود قزوین بیارید و به استان ارسال کنید مسئولین فنی وادار به امضاء کنید و 4 درصد کارمزد برای قراردادی که به طور مستقیم با کارفرمایان است بیا صدور پروانه اشتغال مسئولین فنی نظام استانها انجام بده نه اداره کل دامپزشکی تا نظام کمی قدرت اجرایی داشته باشه .
ناشناس
|
-
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
سبز شدن یکباره ریاست محترم سازمان از صدا و سیمای جمهوری اسلامی به چه دلیل بوده؟ اومدن بگن که خیلی برای اعضا کار مهمی انجام دادن؟ بنده خدا آقامیری درسته که خیلی از کارهاش ایراد داشت و جای نقد زیاد داره اما دست کم دو تا کار هم برای اعضا انجام داد الان بپرسن میاد میگه. آقای صفری لطفا به جای این کارهای تبلیغاتی بیهوده، یک کار مثبتی برای صنف و اعضا انجام بدین.
خداییش آقامیری اگر الان بود، امکان نداشت در مقابل اون نامه توهین آمیز مرغدارها ساکت بمونه.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
جای تعجب داره که آقای دکتر لطفی زاده هر چه دلش ميخواد مینویسه وبدون حذف یک کلمه مطالبش چاپ ميشه ولی سردبیر کامنت همه رو سانسور میکنه وحاضر نیست انتقادات رو نسبت به بعضی اخبار چاپ کنه ............
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
همه مسئولین در تلویزیون عالی هستند، ایشون با گفتن این حرفهای غیرواقعی جهت خوب جلوه دادن خودشون، بیشتر باعث سوء اعتماد ما شدند. واقعا متاسفم... شئونات حرفه ای ...........؟؟؟ واقعا فکر میکنند خدا نمیبیند؟؟
ناشناس
|
-
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
رئيس سازمان بايد مقتدر و مستقل و باسواد و حافظ منافع كلي دامپزشكان باشد . وزير بهداشت اين دوره با دوره قبل أصلا قابل قياس نيست كه نتيجش شده احترام روز افزون قشر پزشكي و أفرايش درآمد پزشكان در حد چندين ميليوني
dvm
|
-
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
وقتی تریبون تلویزیون یک طرفه باشه همین میشه که ایشون فقط از دستاوردهای غیرواقعی بگن.فکر نمی کنم کسی از شرایط دامپزشکی راضی باشه.
ناشناس
|
-
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
به نظر من بزرگ ترین دستاورد چهارده ماه گذشته فقط بکار گیری و دعوت از افراد بازنشسته و چند شغله در نظام دامپزشکی به عناوین مختلف و از جمله بعنوان مشاور بوده است.قطع به یقین اگر این آقایان حتی بخواهند کاری انجام دهند وقت آن را ندارند.
ناشناس
|
-
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
با تشکر از آقای دکتر اکبرین به لحاظ معرفی رشته دامپزشکی در برنامه کشاورزی و تبریک ویژه به مناسبت احراز عضویت هیات علمی دانشکاه تهران برای ایشان آرزوی موفقیت در شغل جدید را می نماییم.
ناشناس
|
-
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
در فرهنگ و آداب اداری ظاهرا به کسی که میخواهند حقوقی بدهند و ایشان هم مسوولیتی نداشته باشد و سرش به کار خودش باشد مشاور گویند. البته مشاوران نظام دامپزشکی از این قاعده مستثنا هستند زیرا اساسا حضور فیزیکی هم ندارند. دمشان گرم و نوش جانشان
مسئول فنی
|
-
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
دستاورد به چیزی میگن که نمود عملی و اجرایی داشته باشه.چطور اقای دکتر صفری ادعا می کنن که تونستند اعتماد سازی کنن ؟ این فقط یک خیال و توهمه.به نظر من دوره ایشون هیچ تحرکی از نظام دامپزشکی دیده نشده.یا ضعف مدیریتی ایشونه یا چیز دیگه نمیدونم.
ناشناس
|
-
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
فعالیت های دکتر اکبرین در نظام مفید بوده. امیدواریم در شغل جدید هم خوب ظاهر شود. انصافا استادی دانشگاه قابل مقایسه با کارمندی در نظام نیست.
همکار
|
-
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
معرفی توانمندی ها برای کسب اعتماد؟؟؟!!!یعنی چه .این همه دست آورد را چه بکنییم ؟!!!!
ناشناس
|
-
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
ضمن تشکراز زحمات مدیران نظام باید به یک نکته که ظاهرا آقای دکتر صفری فراموش کرده اشاره کرد و آن هم افزایش سه برابری حق عضویت هاست که از مهمترین دستاوردهای چهارده ماهه نظام است
ناشناس
|
-
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
اگر در کنار مشاور پرسپولیسی نظام از یک مشاور استقلالی هم استفاده میشد شاید بهتر بود و التهابات کمتر میشد.
ناشناس
|
-
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
ای کاش روسای سازمان های ما این قدر جرات داشتند که وقتی می دیدند توان اجرای کار را ندارند ویا حداقل دستاورد جدی ندارند با استعفا راه را برای دیگران باز کنند و سی و سه هزار نفر را معطل نکنند.
دامپزشک
|
-
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
مهمترین رکن نظام دامپزشکی غیر دولتی بودن و صنفی بودن آن است و چیزی که به نظام دامپزشکی اعتبار می بخشد برگزاری منظم انتخابات در تمامی استانها می باشد، باید نظام استانها بیلان کاری ارایه دهند و نظام دامپزشکی کشور نیز بر اساس عملکرد هر استان به صورت کشوری امتیازدهی و رتبه بندی کند تا اعضابر اساس یک واضح و مستند در مورد افراد منتخب قضاوت کنند و رای بدهند. همکار دامپزشک
ناشناس
|
-
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
باید شوراهای نظام هر استان با انتخابات سالم و منظم هر چه زودتر برگزار گردد
دامپزشک خسته
|
-
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
با سلام
یکی از دستاوردهای بزرگ در سال این بود که انتخابات انجام نشد و .......................... هنوز ادامه دارد و کاری هم برای مسوولین فنی و حقوق مزایا انجام نشد چه دستاوردی از این بالاتر که دامپزشکان از دامپزشک بودنشان جلو خانواده شان به خاطر درامد اندک شرمنده و شرمسار باشند.
الی
|
-
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
در جواب سوالشان مسوول متولی نظارت بهداشتی بر مواد بدون شک پارتی داران کسانی که خلافکارترند و دامپزشکی زورشان به آنها نمیرسد و کسانی که حقوق به دامپزشک میدهند البته در این مورد ما دامپزشکان با توجه به وجدان کاری همه خفتها را قبول میکنیم و تا پای جان و مال ایستاده ایم اداره ای ها هم نه پول دارن نه نیرو و نه میزو رتبه شغلی اجازه میده
دکتر دامپزشک
|
-
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
آقای رئیس تبریک,تبریک به شما,تبریک به خودم,تبریک به همه.
لطفا شمایی که شخصاً معتقدید که مهمترین دستاورد این سازمان در دوره جدید، معرفی توانمندی های سازمان نظام دامپزشکی و اعضای آن برای کسب اعتماد بوده و موجب شده بسیاری از امورات را برعهده بگیرید . چهارتا مثال از این بسیار امور را برای اطلاع عموم نه، حداقل برای همکاران خود بیان بفرمائید تا در جریان باشند . در ضمن این نظام دامپزشکی خصوصا در استانها بیشتر انتصابی است تا انتخابی . راستی همکاران شما آخرین انتخابات نظام را بیاد دارند ؟ شما بزرگوار نماینده وزیر در سازمانی نه نماینده دامپزشکان اگر از اوضاع دامپزشکان به خصوص قشر تازه فارغ التحصیل خبر داشتید اینگونه حق عضویت نظام و همایش ها و آموزش را افزایش نمیدادید و برای دوسال حق عضویت نمیگرفتید . با عرض معذرت شما و امثال شما حرفه دامپزشکی رو ......................... خیر سرمون دکتریم ولی به اندازه یک تزریقاتی مطب پزشکان در آمد نداریم . مسئول فنی بهداشتی در سیستم شما به اندازه یک کارگر ساختمانی در آمد ندارد و از نظر شما باید خدارو شکر کند و ممنون شما باشد . هزینه تزریق در تعرفه شما یک سوم تعرفه در بخش انسانی است . در حالیکه زحمت و ریسک و خطر کار قابل مقایسه نیست . لطفا به اطلاع نسلی که امروز میخواهد وارد این رشته شود (اگر دلسوز هستید و قصد خیانت و فریب ندارید) به عنوان متولی این بخش برسانید در آمد یک پزشک عمومی به عنوان پزشک خانواده حدود چهارده ملیون تومان است اما در آمد یک دامپزشک عمومی در بخش دولتی یا به عنوان مسئول فنی بهداشتی هرگز به چهارملیون تومان نمیرسد . چرا واقعیت ها را نمیگید و در باغ سبز نشان میدید .
ناشناس
|
-
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
تعجب میکنم که دکتر اکبرین چطور ......... کار میکنن؟ با توجه به شخصیت والایی که دارن و مرد شرافتمندی هستن.
سینا ذاکری
|
-
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
0
بیشترین دستاوردی که در مدت داشتید این بوده تا توانستید دکترای دامپزشک رو به ویزیتور شرکت های دارویی انسانی تبدیل کردید,,,واقعا تأسف برانگیزه اکثر دکترای دامپزشک دارن در این شرکت ها فعالیت میکنن,,,البته زیاد هم دور از انتظار نیس وقتی بعد شیش سال خون دل خوردن مرغدار با منت هشتصد هزار تومن بهت بده و کلی هم تهدیدت کنه که امثال شما زیادن که به حقوق کمتر از این قانع اند,,,دکتر دامپزشک
صفردوست
|
-
|
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
0
برخی همکاران شوخ طبع از دکتر آقامیری دفاع کرده اند. واقعا که .
چگونه می توان منش وشخصیت و متانت دکتر صفری را با آقامیری مقایسه کرد. کلا که هیچکس واسه صنف کاری نکرده و نمی کند ولی لااقل ظاهر قضیه الآن داره حفظ میشه واگرنه باور کنید آقامیری که با اون اخلاق تندش با خودش هم دعوا داشت و از همه آدم و عالم طلبکار بود را اصلا آدم روش نمی شد به کسی نشون بده و بگه این رییس نظام ما است.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
0
من همیشه یه سوالی برام مطرح بوده
چرا رییس و هیئت مدیره سازمان نظام دامپزشکی انتخابی نیست؟ در صورتی که نظام پزشکی، کانون وکلا، نظام مهندسی و... همه و همه انتخابات دارن؟؟
ناشناس
|
-
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
0
متاسفانه برخی همکاران راضی به حفظ ظاهر هستن و دلشون رو به شخصیت دکتر صفری خوش کرده اند در حالیکه شالوده اصلی سازمان، تغییری نکرده و همون ............. که در زمان ریاست قبلی به استخدام سازمان درآمده بود، مشغول ریاستشون هستن و برای حکم مدیریتی که دارن اضافه دریافتی میگیرن. و یا خیلی چیزهای دیگه که همه هم خبر دارن ولی ندیده میگیرن. اینکه ظاهر یک رئیس خوب باشه و برای مجموعه آبروداری بکنه خوبه ولی کافی نیست. ایشون هم مدت ریاستش تموم میشه و هیچ اتفاق خاصی هم نخواهد افتاد. البته امیدوارم که این پیش بینی درست درنیاد ولی با توجه به شواهدی که هست متاسفانه بیشتر به حقیقت نزدیکه.
عضو اسبق شوراي مركزي
|
-
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
0
0
حداقل دكتر اقاميري ساختمان فعلي را از هيات وزيران گرفت تا شما امروز مصاحبه كنيد حداقل دكتر اقاميري در برابر جهاد كرنش نمي كرد و .......................... حداقل دكتر اقاميري دنبال .................. نبود حداقل دكتر اقاميري براي تصويب قوانين و ايين نامه ها سنگ تمام گذاشت و شما حتي در اندازه اجراي ان نيستيد حداقل دكتر اقاميري حق عضويت را بيش از ٢ برابر نكرد تا تعداد زيادي از دوستان خود را بعنوا ن مشاور .......................................
دانشجوی دلسوز*
|
-
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
0
0
با عرض سلام خدمت تمام خوانندگان و مدیر مسئول حکیم مهر
آنچه این روزها مورد کم لطفی قرار گرفته و باید مورد توجه قرار گیرد به شرح زیر است:
1.متعادل کردن ظرفیت دانشکده های دامپزشکی و تبدیل کردن بعضی دانشکده های دامپزشکی به مراکز تحقیقاتی
2.فراهم کردن امنیت شغلی دامپزشکان و سایر رده های دامپزشکی
3.کم کردن هزینه های دریافتی در همایش ها و کارگاه ها
4.دقت نظر بیشتر در امر برگزار همایش و کارگاه ها وهمچنین عدم برگزاری امور پول محور یا به تفسیر بهتر جلوگیری از رفتن چنین مراسماتی به سمت بهره وری مالی
5.تخصیص امتیاز بازآموزی برای دانشجویان محقق یا حداقل برای دانشجویان سال آخر
6.فرهنگ سازی در جهت اگاهی مردم با رشته دامپزشکی
7.تغییر نگرش در آییین نامه ها و قرداد های فی مابین کارفرما و دامپزشکان
9.توجه ویژه تر به دانشجویان
به امید خداوند بزرگ شاهد روزی باشیم که دامپزشکی از این مهجوری رهایی پیدا کند...یاحق
ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
0
0
متاسفم که کارهامون همه ویترینی و نمایشی شده. الان از ایشون بپرسن که چرا رفتی اونجا و این حرفها رو زدی حتما میفرمایند که باید تبلیغ درستی از دامپزشکی میشد که بهترین جا هم تلویزیونه.
من نمیفهمم حوزه ریاست که یک اتاق و دو تا تلفن بیشتر نداره رییس میخواد چیکار؟؟؟
ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
0
0
کاش ایشان به جای حضور تو برنامه تلویزیونی، یه ذره هم برای صنفش وقت میزاشتن،میدادم چه وضعیتی دارن چه درآمدی دارن، اصلا زنده هستند یا نه!!!
به هر حال این صندلی ها روزی روزگاری از دوستان جدا میشن کاش اونروز حقی به گردنشون نباشه.
ناشناس
|
-
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
0
0
دقیقا نظام دامپزشکی ما داره مبدل میشه به پادشاهی عربستان!!!
نه انتخاباتی نه حق رای نه چیزی...
نظر شما
ادامه