کد خبر: ۲۲۵۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

80 مرغدار از ١٢ شهرستان و 4 استان کشور در اعتراض به عدم پرداخت وجه از سوی کشتارهی در مهاباد دو هفته است که اقدام به تحصن کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا)، عدم پرداخت وجه مرغ کشتار، بدقولی در پرداخت وجه و صدور چک بلامحل توسط یک کشتارگاه باعث شد تا جمعی از مرغداران در دهه ی سوم تیرماه اقدام به تحصن داخل کشتارگاه مذکور نمایند.

یک مرغدار معترض به خبرنگار اگنا گفت: وجه مرغ کشتار از اسفند ماه 93 تا اردیبهشت 94 که قرار بود در همان ماه تسویه گردد، چندین بار با عناوین مختلف به تعویق افتاد و بالاخره پس از چند نوبت وعده واهی چکهایی به تاریخ خرداد ماه 94 پرداخت شد.

این مرغدار افزود: بعلت عدم اعتبار چک فوق کشتارگاه اقدام به جمع آوری آنها و تعویض با چکی به تاریخ تیرماه نمود که متاسفانه در هنگام مراجعه به شعبه متوجه شدیم چک های فوق از سال 90 هیچ کارکردی نداشتند.

وی افزود: تا محقق شدن خواسته هایمان و تسویه حساب نهائی کشتارگاه را ترک نخواهم کرد و اکنون به مدت ٢ هفته است که در تحصن به سر می بریم.

این مرغدار اضافه کرد: نمایندگان مرغدارها جهت مذاکره با نماینده کشتارگاه فوق که زیر مجموعه یک کشت و صنعت در منطقه می باشد جهت وصول طلب مرغداران از راه مسالمت امیز در فرمانداری جلساتی بدین منظور برگزار نمودند که بخاطر اثبات حسن نیت خود به فرمانداری و دادستان مهاباد طی صورتجلسه ای بین مرغداران معترض قرار شد تحصن خود را تا روز دوشنبه 12 مرداد ماه به حالت تعلیق در بیاورند.

وی ادامه داد: جلساتی را نیز به همین منظور در استانداری آذربایجان غربی برگزار شده است و چنانچه مسولان کشتارگاه به وعده خود عمل نکنند با قدرت بیشتری به تحصن خود ادامه خواهیم داد و با برنامه ریزی دقیق از طریق طرح شکایت و انتخاب نماینده جهت احقاق حقوق از دست رفته خود جهت مراجعه به دفتر ریاست جمهوری وحتی دفتر مقام معظم رهبری نیز پیش خواهیم رفت.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
اون موقعی که حق و حقوق دامپزشک رو نمیدن و بازی در میارن، حالا یادشون بیوفته که پول آدم رو یکی پس نده چه حالی داره!
نظر شما
ادامه