کد خبر: ۲۲۶۲۴
تعداد نظرات: ۴ نظر

یکی از بینندگان محترم حکیم مهر با ارسال نامه ای، از دخالت افراد فاقد صلاحیت در امور درمانی دامپزشکی در شهرستان سبزوار گلایه مند بودند. بخش هایی از این نامه را ملاحظه می فرمایید:

 

با عرض سلام و خسته نباشید
............ در شهرستان سبزوار یک عده آدم سودجو با یاد گرفتن تجربی تزریقات مبادرت به امر درمان بدون داشتن هیچ اطلاعاتی می کنند و هیچ اطلاعاتی راجع به بیماری های مشترک بین انسان و دام و حتی بیماری های دامی ندارند و بعضاً این افراد حتی دارای مدرک دیپلم هم نیستند !!!!
و جای قابل تامل این ماجرا اینجاست که علی رغم تلاش های دامپزشکان سبزوار و چندین بار نامه نگاری که به رییس مرکز دامپزشکی شهرستان نموده اند و هم چنین استان خراسان رضوی متاسفانه تا کنون هیچ اقدامی در جهت مرتفع کردن این مشکل انجام نشده است .......... هر کسی که از راه می رسد مبادرت به درمان می کند، داروخانه ها بدون نسخهی دامپزشک و بدون هیچ محدودیتی دارو در اختیار مردم قرار می دهند ..........

با سپاس فراوان

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
dvm
|
-
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
0
0
واقعا این مساله کی باید حل بشه ؟؟!! چرا هیچ جریمه ای برای این افراد در نظر گرفته نمیشه ؟ و مهمتر چرا مسئولین دامپزشکی سکوت می کنند؟!! تو استان ما ( مازندران ) هم همینطوره.بی تفاوتی مسئولین آدمو میکشه.
دکتر
|
-
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
0
0
بسمه تعالی
متاسفانه این درد مشترک تمامی دامپزشکان در تمامی استانهای کشور است که تکنیسینهای تلقیح، راننده ادارات و .... خود را دکتر جا میزنند و.....
در استانی که بنده حضور دارم (کرمانشاه) هم این مسئله بسیار مشهود است. در چند گاوداری بزرگ استان فردی بنام کاکایی همه کارها از جمله جراحی و .... را انجام میدهد و دامپزشکها را راه نمیدهد که به گاوداری راه پیدا کنند در حالیکه سازمان با سیاست دوگانه در برابر اعضا هیئت علمی خوب جبهه گرفته و انها را از کارهای درمانی منع میکند از این طرف به این قشر محترم کاری ندارد!!!!
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
0
0
بسمه تعالی. با اهداء سلام و احترام. یک ماه پیش در سازمان دامپزشکی در جلسه ای شرکت داشتم و آنجا با مستنداتی به برخی مدیران محترم سازمان نشان دادم که چگونه یک کاردان دامپزشکی به دروغ بعنوان دکتر کتاب چاپ کرده است ... چگونه یک دکترای علوم دامی آگهی طبابت منتشر کرده و طبابت کرده و می کند ... چگونه یک مهندس علوم دامی جراحی می کند و غیره ... اگر سازمان دامپزشکی (برابر قانون اگر کسی بدون مجوز اقدام به مایه کوبی یا درمان کند به تقاضای سازمان دامپزشکی در محاکم قضایی تا شش ماه به حبس محکوم می شود) و نظام دامپزشکی (بعنوان وظیفه قانونی حفاظت از حریم دامپزشکی) به درستی و با قاطعیت واکنش نشان می دادند و بدهند اینگونه مشکلات پیش نمی آمد و نمی آید.
ناشناس
|
-
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
0
0
سلام لطفا علاوه بر انتقاد پيشنهاد سازنده هم بدهيد
نظر شما
ادامه