کد خبر: ۲۲۶۵۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

دستگیری دامپزشک قلابی در آذر بایجانغربی

رئیس شبکه دامپزشکی تالش گفت: با درمانگران غیر مجاز دام برخورد می شود.

به گزارش ایسنا، منطقه گیلان، دکتر رسولی گفت: به دنبال گزارشات دریافتی مردمی مبنی بر درمان دام توسط یک نفر فرد فاقد مدرک دکتری دامپزشکی و بررسی های کارشناسی بعمل آمده توسط شبکه دامپزشکی تالش و اثبات گزارش فوق، فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد..

دکتر رسولی با بیان اینکه طبق ماده 11 قانون سازمان دامپزشکی در صورتیکه اشخاص بدون اخذ پروانه از سازمان به درمان دام اشتغال ورزند به تقاضای سازمان مورد تعقیب قرار خواهند گرفت، اضافه کرد: با توجه به اینکه فرد مذکور فاقد صلاحیت لازم جهت درمان دام بوده و علی رغم تذکرات قبلی مبنی بر عدم درمان دام، مدارک و مستندات به مراجع قضایی ارسال و فرد خاطی به 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
0
0
واقعا چه برخورد قاطع و محکمی!!!یک وقت زشت نباشه 20میلیون ریاااااااال!!!
همكار تالش
|
-
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
0
0
گمان كنم ............... تصفيه حساب شخصي كرده اند.زيرا .................. مشكلاتي بيش از اين دامن گير دامپزشكي در تالش شده است
ناشناس
|
-
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
0
0
چه جریمه سنگینی. من که از شنیدن این جریمه کمرم شکست دامپزشک قلابی را نمیدانم!!
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
0
0
با سلام و احترام
متاسفانه تو این وضعیت داغون و بی در و پیکر بازار و هجوم بی حساب کتاب و بی برنامه و ولنگ و وای جذب دانشجوی دامپزشکی، همین .................... و خلاصه آدمای بی صلاحیت و بدون دانش رو کم داریم که هر کودومشون یه ساک گرفتن دستشون و افتادن تو روستاها و به خیر سرشون مشغول تشخیص و درمانن و یه مشت اراجیف و جفنگیات رو می کنن تو گوش دامدار بدبخت و به هر قیمت و ترفندی که شده پول و مال و خونشون رو می گیرن.
بخدا موندم اینجا دیگه کجاسسسسسسسسسسسسسسسس ! توی دبیرستان ببخشین مثه خر درس خوندیم و به خیر سرمون با رتبه الف رفتیم دانشگاه دولتی و با معدل الف فارغ التحصیل شدیم، حالا میای به همچین نوابغ و پرفسورای کله پوک و بی دانشی برمیخوری.
نظام دامپزشکیم که قربونش با این تشکیلاتشششششششششششششش و هیئت بدویششششششششششششش !
بخدا آدم شرمش میاد تو این اجتماع بگه دکتر دامپزشکم !
حالا بیا و بر و بچه های پزشکی رو ببین! دک و پز و جایگاه و شعور و شخصیتشون رو ببین، اونوقت ماها رو ببین !
تفاوت از زمین تا نا کجا آباد است.
واقعا مایه ی خجالت و وقاحت و آبرو ریزی و توهین به شعور آدمه بخدا. یعنی تو این اوضاع اگه کسی بره دانشگاه دولتی و دکترای دامپزشکی بخونه، ببخشین حماقته دیگه چه برسه به آزاد خوندن و پول خرج کردن.
من نمیدونم متولی اینکار کیه و از کجا باید شروع شه، اما قطعا تا جلوی پذیرش دانشجوی دکترای دامپزشکی توی دانشگاه دولتی و خصوصا آزاد گرفته نشه، همین داستان هست و باید بریم غاز بچرونیم و خلاصصصصصصصصص!- دلم خوشه که دکترم !
نظر شما
ادامه