کد خبر: ۲۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
جمعی از اساتید دانشگاه و متخصصین دامپزشکی و سایر رده های دامپزشکی در وبلاگ اختصاصی خود با صدور بیانیه ای ضمن حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد در انتخابات دهم ریاست جمهوری به بیان مواضع خود پرداخته اند...

جمعی از اساتید دانشگاه و متخصصین دامپزشکی و سایر رده های دامپزشکی در وبلاگ اختصاصی خود با صدور بیانیه ای ضمن حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد در انتخابات دهم ریاست جمهوری به بیان مواضع خود پرداخته اند.

متن بیانیه شماره یک آنان که در وبلاگ اختصاصی حامیان دکتر احمدی نژاد در حوزه دامپزشکی به آدرس www.vetiran.ir منتشر شده به شرح ذیل است :

 

مردم آگاه و بیدار ایران؛
اگر چه حضور همگانی در انتخابات و ایفای نقش در تعیین سرنوشت کشور و ملت شاخص‌ترین نماد آزادی و استقلال یک ملت است، اما گاه ویژگی‌ها و شرایط حاکم برجهان، منطقه و کشور ضرورت حضور را مضاعف‌تر می‌نماید.
شکی نیست که بحران‌های کنونی جهان، چون بحران اقتصادی حاکم بر امریکا و اروپا و همچنین بحران‌های پیش‌روی آنها چون انرژی و کار، حرص و طمع قدرت‌های مستکبر و زیاده‌خواه را به تصرف سرزمین‌ها، چپاول ثروت‌ها و اسارت و بیگاری ملت‌ها تشدید نموده است تا جایی که برای رسیدن به اهداف کوتاه و بلند مدت خود از هیچ ترفند و جنایتی پرهیز ندارند! که عملکرد آنها در برخی کشورهای همسایه، دال بر مدعاست.
البته سی سال تجربه‌ی ارزشمند انقلاب اسلامی ایران ثابت نمود که نه ژست‌های دیپلماسی و استفاده‌ی ابزاری از نهادها و سازمان‌های بین‌المللی راه‌گشای آنان است و نه سلاح‌های کشتار جمعی و بمباران مردم غیرنظامی و شکنجه علنی در زندان‌های مخوف فتحی برای آنان به ارمغان می‌آورد، همچنان که نه شرکت در لابی‌های صهیونیسم بین‌الملل و کرنش به قدرت‌ها توسط دولت‌های ضعیف سپربلای کشورها می‌گردد و نه غرب‌زدگی، وابستگی و تسلیم ملت‌ها آنها را از گزند نفوذ و آسیب نجات می‌دهد، بلکه فقط و فقط وحدت، یکپارچگی و حضور هوشیارانه و مستمر ملت‌ها در صحنه حراست از کیان خود است که هر تهاجمی را منکوب و هر سلاحی را ناکارآمد و هر توطئه‌ای را خنثی می‌سازد.
از این رو جمع کثیری از اساتید دانشکده‌های دامپزشکی، دامپزشکان عمومی و تخصصی و سایر رده‌های دامپزشکی، در روز 22 خرداد به عنوان قطره‌ای از دریای خروشان ملت فهیم و آگاه ایران در انتخابات شرکت نموده و نقش خود را در تقریر صفحه‌ی به یادماندنی دیگری از تاریخ شکوهمند نظام جمهوری اسلامی ایفا می‌نماید.
بدیهی است این جمعیت نیز با احترام به تمامی نامزدها و با در نظر گرفتن شاخص‌های اصلح، ضرورت‌ها، سوابق و عملکرد نامزدها و همچنین بررسی خط مشی احزاب، گروه‌های سیاسی حامی آنان، در نهایت دکتر محمود احمدی‌نژاد که فارغ از وابستگی به جریان‌های سیاسی به میدان آمده و به دور از هرگونه اشرافی‌گری و فساد اقتصادی و با درایت تمام « به رغم همه دشمنی‌ها و فشارهای خارجی و بعضاً بد اخلاقی های داخلی» نه تنها کشور را از مهلکه و تهدید‌های خارجی و انحرافات داخلی که سبب تحریص بیشتر دشمنان می‌گردید نجات داد، بلکه منشاء پیشرفت و شکوفایی استعدادها و مثمر ثمر گردیدن سرمایه‌های مادی و معنوی کشور گردید، را به عنوان اصلح نامزدها تشخیص داده و دکتر محمود احمدی نژاد  را به عنوان دهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران انتخاب خواهد نمود.

جمعیت اساتید دانشکده های دامپزشکی، متخصصین، دامپزشکان و سایر رده های دامپزشکی حامی

دکتر محمود احمدی نژاد

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دوست احمدي نژاد
|
-
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۱
0
0
سلام
هرچند كه به شخصه طرفدار دكتر احمدي‌نژادم.
اما كاملا واضح است اين بيانيه و آن سايت وت ايران از جانب آقاميري تنظيم و پايه گزاري شده است.
ا.ب
|
-
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۶
0
0
زنده باد میرحسین
يك دامپزشك
|
-
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۹
0
0
اياواقعااقاي احمدي نژادواقعا به ازادي راي اعتقاد دارد مسلما نه چون ارانتخاب اقاي نوروزي واقا ميري مشخص است
نظر شما
ادامه