کد خبر: ۲۳۵۱۱

مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی در چهارمین روز از هفته دامپزشکی اعلام داشت: 9 پروژه در هفته دامپزشکی در شهرستان های مختلف استان افتتاح خواهد شد.

«دکتر مجید روحانی نژاد» با اعلام این خبر گفت: تمامی این پروژه ها در بخش خصوصی دامپزشکی به بهره برداری خواهد رسید و هزینه انجام شده برای این پروژه ها بیش از 215 میلیارد ریال می باشد.

مدیر کل دامپزشکی و رئیس ستاد بزرگداشت روز ملی دامپزشکی استان خراسان رضوی افزود: با بهره برداری از این طرح ها برای بیش از 310 نفر مستیقم و 550 نفر غیر مستیقم ایجاد اشتغال خواهد شد.

وی بهره برداری از این طرح ها را سبب افزایش خدمت رسانی و ارتقای سلامت سرمایه دامی و نیز توسعه امنیت غذایی در استان دانست.

دکتر روحانی نژاد خاطر نشان ساخت: پروژه های مرکز جمع آوری شیر، سالن انکوباسیون تخم چشم زده قزل آلا و کارگاه بسته بندی فرآورده های خام دامی در تربت حیدریه، بیمارستان اختصاصی طیور و کارخانه خوراک دام در سبزوار، مرکز جمع آوری شیر در باخرز، افتتاح ساختمان یک واحد تولیدی و بهره برداری از دستگاه بسته بندی ترموفورمینگ و نیز سالن بسته بندی فرآورده های خام دامی در مشهد و مرغداری گوشتی پرورش در قفس به ظرفیت 50 هزار قطعه در فریمان از جمله پروژه های در نظر گرفته شده برای افتتاح تا قبل از روز ملی دامپزشکی است.

 

 

نظر شما
ادامه