کد خبر: ۲۳۶۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

Dampezeshki3

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد شبستر در آئین گرامیداشت روز ملی دامپزشکی، با تبریک این روز به دانشجویان، از رشته دامپزشکی به عنوان نگین انگشتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر یاد کردند.

به گزارش شبسترنیوز به مناسبت روز ملی دامپزشکی از سوی انجمن علمی دانشجویان دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر و با حضور پرشور دانشجویان این رشته مراسم گرامی داشت روزدامپزشکی در آمفی تئاتر علامه جعفری واحد برگزار گردید.

در این مراسم دکتر ناصر ماهری به نمایندگی از طرف ریاست واحد ضمن تبریک این روز به استادان و دانشجویان رشته دامپزشکی اظهار داشت: با توجه به نقش موثر دامپزشکان در تامین غذای کافی و سالم برای جامعه، رشته دامپزشکی نگین انگشتری دانشگاه آزاد اسلامی شبستر است.

معاون آموزش واحد شبستر با توجه به این که رشته دامپزشکی تنها رشته با آزمون برای ورودی­های دیپلمه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر است ادامه داد: رتبه بالای دانشجویان رشته دامپزشکی و در کنار آن غیربومی بودن اکثر دانشجویان و رسم مهمان نوازی، مسئولیت واحد شبستر را سنگین­تر می­کند.

پس از آن مدیر گروه آموزشی رشته دامپزشکی با توجه به تاریخچه کوتاهی از دامپزشکی و اهمیت این رشته در اشتغال و تامین غذا اظهار داشت کاهش آمار پرورش گاو بومی و گوسفند در چند سال اخیر حمایت دولتمردان از این صنعت و حرفه را می­طلبد.

در پایان از دانشجویان ممتاز و برگزیده هر دوره ورودی این رشته با اهداء لوح سپاس قدردانی شد.

در حال حاضر تعداد ۵۳۹ نفر دانشجو در رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر مشغول به تحصیل هستند.

Dampezeshki1 

Dampezeshki3 

Dampezeshki4 

Dampezeshki5 

Dampezeshki6 

Dampezeshki7

 

برچسب ها: آزاد، شبستر،
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانش آموخته دانشگاه آزاد و بیکار
|
-
|
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
0
0
بله خوب بایدم دامپزشکی نگین رشته های دانشگاه آزاد باشه. جوانانی که با صرف میلیون ها تومان پول ناقابل به دانشگاه آزاد بعد از فارغ التحصیلی با هزاران امید و آرزو وارد بازار کار میشن ولی جز بیکاری چیزی نمیبینن. رشته ای که به دلیل داشتن واحدهای عملی و آزمایشگاهی زیاد، برای دانشگاه آزاد بسیار سود آور بوده ولی دانشگاه آزاد پس از فارغ التحصیلی دانشجویان همانطور که خودش میگوید هیچ تعهدی در قبال فارغ التحصیلان نداره. به هر حال افرادی که دانشگاه آزاد رو انتخاب میکنن باید چشمهاشون رو باز کنن و ببینن که پولشون رو در کجا خرج میکنن و آیا دانشگاه آزاد اصولا چیزی هم در قبال این پول به دانشجویان می آموزد؟پولی که شاید بتونن باهاش برای خودشون بازار کار درست کنند و بعد از فراغت از دانشگاه آزاد، کاسه چه کنم چه کنم، دست نگیرن.
رضا
|
-
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
0
0
سلام
لطفا این خبر را در جواب برخی ها درج کنید
http://ana.ir/news/57994
نظر شما
ادامه