کد خبر: ۲۳۷۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

مدیرکل دامپزشکی استان فارس طی حکمی «دکتر امیدرضا امرآبادی» را به عنوان سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذائی اداره کل دامپزشکی استان فارس منصوب کرد.

دکتر رضائیان زاده در این حکم ضمن تقدیر از زحمات «دکتر امیرمحمود رستگار»، سکان هدایت اداره نظارت بر بهداشت و مواد غذائی این اداره کل را به دکتر امیدرضا امرآبادی سپرد.

لازم به ذکر است وی سابقه معاونت فنی اداره کل دامپزشکی استان فارس، معاونت شبکه دامپزشکی شهرستان شیراز و کارشناس مسئول اداره مبارزه با بیماریها را در کارنامه خود داراست.

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی مشیری
|
-
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
0
0
ضمن تبریک به مناسبت این انتخاب شایسته، برای جناب آقای دکتر امرآبادی آرزوی موفقیت های روزافزون در تمام مراحل زندگی را دارم.
دکتر علی مشیری
علیرضا خاکپور
|
-
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
0
0
دکتر رستگار از معدود نیروهای دولتی بود که با شجاعت ذاتی خود ، خدمات بزرگی به مسئولین فنی بهداشتی استان فارس کرد. من 15 سال سابقه کار در فیلدهای مختلف این بخش دارم. دوران ایشان تنها زمانی بود که کارفرمایان و صاحبان قدرت ، نتوانستند حتی یک روز از حقوق دامپزشکان شاغل در بخش بهداشت را کم و زیاد کنن.
هر کجا هست خدایا به سلامت دارش ...
البته خوشبختانه دکتر امرآبادی هم جوانی ، هوش و تخصص رو با هم داره و مطمئنا طرح های هوشمندانه و بخردانه ایشان نیز در ارتقای کیفیت بهداشت فرآورده های خام دامی راهگشا خواهد بود.
غرقی
|
-
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
0
0
به جرات میتوانم بگویم که دوره دکتر رستگار طلایی ترین دوران اداره نظارت بر بهداشت عمومی استان بود و دریغ و صد حیف که ایشان با اسرار خودشان این سمت را ترک کردند. برایشان ارزوی موفقیت و شادکامی میکنم.
همچنین جای خوشحالی است که فرد بادرایتی جای این بزرگوار را پر کردند. به اقای دکتر امرابادی تبریک عرض میکنم و امید وارم همانند گذشته در این پست حساس هم موفق باشند . جا دارد از مدیرکل محترم به دلیل این حسن انتخاب تشکر نمایم . غرقی
دکتر اسماعیل جوانمردی
|
-
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
0
0
انتخاب شایسته آقای دکتر امرآبادی را تبریک می گویم و امیدوارم که مثل همیشه در این سمت هم نیز موفق باشند.
جا دارد از زحمات آقای دکتر رستگار که نقش برجسته ای در ارتقا بهداشت مواد غذایی در استان فارس داشتند و همچنین زحمات بی دریغ ایشان در دفاع از حقوق مسئولین فنی تشکر نمایم.
نظر شما
ادامه